کد خبر: 52446
A

اگر تصویب CFT مخالف موازین نظام باشد، رهبری جلوی آن خواهند ایستاد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برایند تصویب CFT اگر طبق قانون و موازین اسلام باشد همه به آن ملزمند اما اگر خلاف موازین نظام و اسلام باشد مطمئنا مقام معظم رهبری جلوی آن خواهند ایستاد.

اگر تصویب CFT مخالف موازین نظام باشد، رهبری جلوی آن خواهند ایستاد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد وحدتی درباره‌ی اظهارات برخی از مسئولین علیه تصویب CFT گفت: وقتی در سیاست کلی، مقام معظم رهبری حرفی بفرمایند باید آنها را لحاظ کنیم. چون مطمئنیم که فرمایشات ایشان در راستای اسلام و به نفع مردم است. اگر صلاح دیدند مجلس تصمیم بگیرد قطعا صلاح مردم است و مجلس نیز به آن رای مثبت داد و این مصوبه مراحل قانونی خود را در شورای نگهبان طی می کند و باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی برخی از اظهارات از تریبون های رسمی مبنی بر اینکه تصویبCFT متضاد با منافع ملی است، بیان کرد:‌ ملت ما ملتی آگاه و سیاسی است و هر کس نظر خاص خود را دارد و هر کدام از نمایندگان هم نظر خاص و تحلیل خود را دارند که این مساله یک طرف قضیه است اما طرف دیگر آن قانون است. اگر مقام معظم رهبری تاکید بفرمایند این کار انجام نشود، مطمئنا انجام نمی‌شود و همه به آن اعتقاد دارند و جلویش را می‌گیرند.

وحدتی ادامه داد: مقام معظم رهبری اختیار را در زمینه بررسی این کنوانسیون‌ها به عهده مجلس گذاشتند و مجلس اختیارات خاص خود را دارد و شورای نگهبان نیز به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد و اگر جایی بر خلاف شرع اسلام باشد جلوی آن خواهد ایستاد. همچنین مجمع تشخص مصلحت نیز به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر