کد خبر: 52447
A

نماینده مجلس: تعامل دولت با جریانات سیاسی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه جلو می‌برد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: تعامل دولت با جریانات سیاسی و بهره بردن از دیدگاه‌های مختلف آنها یقینا کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه کشور قرار می‌دهد.

نماینده مجلس: تعامل دولت با جریانات سیاسی کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه جلو می‌برد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید حمیدرضا کاظمی با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور با طیفی از اصلاح‌طلبان و ضرورت گسترش این دیدارها بیان کرد: آقای رئیس جمهور که مدیر عالی دستگاههای اجرایی کشور است هرچه بیشتر از نگاه‌ها و دیدگاه‌های جریان‌های مختلف سیاسی استفاده کند یقینا در حل مشکلات کشور موفق‌تر خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: استفاده از افکار و اندیشه‌های جریانات مختلف، کشور را در جهت پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد و در نهایت همگرایی و هم اندیشی جریانات را در رسیدن به اهداف عالی کشور به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم پلدختر در مجلس ادامه داد: در تعامل دولت با جریانات سیاسی قطعا راهکارهایی مطرح می‌شود که می‌تواند در جهت برون رفت از وضعیت موجود کشور موثر واقع شود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان با بیان اینکه این تعاملات آرامش را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد، گفت: وحدت و همگرایی و هم اندیشی می‌تواند در جهت حل مشکلات کشور و حرکت رو به جلو موثر واقع شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر