کد خبر: 52472
A
احمد صفری عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران؛

اگر دخالت های مشاوران و نزدیکان رئیس جمهور نبود، معرفی وزرا به تعویق نمی افتاد

احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم در رابطه با دخالت های برخی از نزدیکان رئیس جمهور در معرفی وزرا تصریح کرد: نمی توان به طور قطعی در این مورد اظهار نظر کرد اما اگر دخالت و مشاوره های اطرافیان رئیس جمهور نبود، در حال حاضر وزرای جدید بدون در نظر گرفتن حاشیه ها و نزدیکی ها در وزارتخانه های مختص خود مشغول به کار بودند.

اگر دخالت های مشاوران و نزدیکان رئیس جمهور نبود، معرفی وزرا به تعویق نمی افتاد

دیده بان ایران: احمد صفری،نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، در رابطه با دخالت های برخی از نزدیکان رئیس جمهور در معرفی وزرا به خبرنگار دیده بان ایران گفت: نمی توان به طور قطعی در این مورد اظهار نظر کرد. اما اگر دخالت و مشاوره های اطرافیان رئیس جمهور نبود، در حال حاضر وزرای جدید  بدون در نظر گرفتن حاشیه ها و نزدیکی ها در وزارتخانه های مختص خود مشغول به کار بودند.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان تذکری به رئیس جمهور در رابطه با اینگونه دخالت ها به ویژه معرفی وزرا داده اند یا خیر بیان کرد: خیر در این رابطه تذکری به رئیس جمهور داده نشده است. البته گفتنی است اگر عدم صلاحیت وزیر معرفی شده توسط نمایندگان را تشخیص داده شود، در این صورت نمایندگان به او رای اعتماد نخواهند داد و همین موضوع می تواند تذکری برای رئیس جمهور به حساب آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر