کد خبر: 52496
A
محمدجواد جمالی نوبندگانی به دیده بان ایران خبر داد؛

حضور روز گذشته زنان در ورزشگاه به دلیل صدور مجوز، جرم تلقی نمی شود/ موضوع حضور زنان یک مسئله بین دستگاهی است که باید حل شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس دهم در خصوص اظهارات آقای منتظری مبنی بر این که "اگر حضور بانوان تداوم پیدا کند، برخورد می کنیم" تصریح کرد: حضور روز گذشته زنان در استادیوم آزادی توسط فدراسیون فوتبال و ارکان مرتبط با آن اعلام شده به همین دلیل اگر نیازی به برخورد باشد، باید با نهاد، سازمان و یا فدراسیون فوتبال به دلیل اخذ این تصمیم برخورد شود نه مردم!!

حضور روز گذشته زنان در ورزشگاه به دلیل صدور مجوز، جرم تلقی نمی شود/ موضوع حضور زنان یک مسئله بین دستگاهی است که باید حل شود

دیده بان ایران: صبح امروز حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، در واکنش به حضور روز گذشته زنان در ورزشگاه آزادی در مراسم آئین تکریم و معارفه دادستان قزوین بیان کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد، اگر بخواهد ادامه پیدا کند برخورد می کنیم. قرار نیست ۴ نفر با هر هدفی حریم ها را بشکنند و ما ساکت بمانیم، ابتدا نصیحت می کنیم بعد برخورد می کنیم.

 

 

در همین رابطه  محمد جواد جمالی نوبندگانی، عضو فراکسیون ورزش مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: حضور روز گذشته زنان در استادیوم آزادی توسط فدراسیون فوتبال و ارکان مرتبط با آن اعلام شده به همین دلیل اگر نیازی به برخورد باشد، باید با نهاد، سازمان و یا فدراسیون فوتبال به دلیل اخذ این تصمیم برخورد شود نه مردم!! 

 

  

جمالی نو بندگانی ادامه داد: البته گفتنی است موضوع حضور زنان یک مسئله بین دستگاهی است که در همین خصوص لازم است دستگاه های قضائی، سازمان ورزش، نهادهای امنیتی و فرهنگی جامعه با یکدیگر گفت و گو کرده و به یک راه حل جامع دست یابند.

 

نماینده مردم فسا همچنین خاطرنشان کرد: حضور روز گذشته زنان در ورزشگاه با صدور مجوز همراه بوده است، جرم تلقی نمی شود و به همین دلیل نمی توان با آن ها برخورد کرد و یا مجازات در نظر گرفت. البته گفتنی است تنها در صورتی حضور زنان در ورزشگاه جرم تلقی می شود که این حضور بدون مجوز بوده و یا توام با مرتکب شدن جرم و خطایی باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر