کد خبر: 52503
A
نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفت و گو با دیده بان ایران خبر داد؛

محل اختفای گروهک تروریستی جیش العدل شناسایی شده است/ سکوت مسئولان در این رابطه تنها به دلیل عدم آسیب رسانی به مرزبانان است

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در خصوص سکوت مسئولان درباره ربوده شدن مرزبانان مرز میرجاوه گفت: شاید برای مردم جای سوال باشد که چرا بیشتر مسئولان از روز گذشته تاکنون در این مورد حساس اقدامی نکرده و مردم را از آخرین جزئیات ماجرا مطلع نکرده باشند. پاسخ این سوال این است که هرگونه اقدام و یا سخنی می تواند موجب آسیب دیدن مرزبانان ربوده شده ما باشد لذا به همین دلیلی بیشتر مسئولان تاکنون سکوت اختیار کرده اند. هدف ما نیز تنها آزادی توام با سلامتی تمامی مرزبانان ربوده شده است.

محل اختفای گروهک تروریستی جیش العدل شناسایی شده است/ سکوت مسئولان در این رابطه تنها به دلیل عدم آسیب رسانی به مرزبانان است

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: در رابطه با آخرین جزئیات از ربوده شدن 14 تن از مرزبانان در مرز میرجاوه علی کرد، نماینده مردم خاش و میرجاوه  در مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: گروهک تروریستی جیش العدل 14 تن از مرزبانان را از یک پایگاه به گروگان برده است. در همین راستا تمامی تدابیر امنیتی و برنامه ریزی جهت رویارویی با این گروهک و آزاد سازی مرزبانان دیده شده و محل اخفای این گروهک نیز شناسایی شده است.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل نیروهای مسلح در مرز و آن سوی مرز حضور دارند و فعال هستند. از سوی دیگر نیز نیروهای مردمی و نیروهای بسیج نیز جهت همکاری با نیروهای مسلح فعال شده و از برخی از آن ها مرز خارج شده اند. روز گذشته نیز مرزبانی کشور پاکستان صادر شد و ایران مطالبات خود را  از این طریق برای کمک رسانی به آزادسازی مرزبانان ربوده شده از پاکستان به جهت همسایگی خود با ایران خواستار شد.

 

کرد همچنین افرود: گفتنی است سفیر پاکستان نیز از طیق دستگاه دیپلماسی در تهران احضار شده و در این رابطه تمامی تدابیر امنیتی توسط دولت ایران و پاکستان تدارک دیده شده است.

 

نماینده مردم خاش اظهار کرد: بنده امروز در نقطه صفر مرزی حضور داشتم.در حال حاضر نیز مرز جنوب شرقی کشور، در آرامش و امنیت پایداری قرار دارد به طوری که تاکنون حدود 10 هزار زائر پاکستانی وارد کشور شده اند.

 

نماینده مردم خاش و میرجاوه در خصوص سکوت مسئولان درباره ربوده شدن مرزبانان مرز میرجاوه بیان کرد: شاید برای مردم جای سوال باشد که چرا بیشتر مسئولان از روز گذشته تاکنون در این مورد حساس اقدامی نکرده و مردم را از آخرین جزئیات ماجرا مطلع نکرده باشند. پاسخ این سوال این است که هرگونه اقدام و یا سخنی می تواند موجب آسیب دیدن مرزبانان ربوده شده ما باشد لذا به همین دلیلی بیشتر مسئولان تاکنون سکوت اختیار کرده اند. هدف تنها آزادی توام با سلامتی تمامی مرزبانان ربوده شده است.

 

 

این عضو کمیسیون اجتماعی ضمن تشکر از صبوری خانواده معظم این مرزبانان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در اسرع وقت خبری خوبی به خانواده های صبور و معظم خانواده های مرزبانان ربوده شده بدهیم. گفتنی است این حادثه تذکر امروز بنده به وزارت کشور در خصوص توجه و هوشیاری بیشتر آن ها به مرزبانان را در پی داشت. در همین رابطه نیز برخی از برنامه ها به وزارت کشور ارائه شد تا دیگر شاهد چنین مسائلی در کشور باشیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر