کد خبر: 52563
A

تاجرنیا: شورای‌عالی اصلاح‌طلبان فقط به انتخابات فکر می‌کند، نه هدایت افکار عمومی

علی تاجرنیا از چهره‌های اصلاح طلب به روزنامه شرق گفت: اصلاح‌طلبان در شرایطی هستند که دولت اگرچه از دل آنها برنیامده، اما به نام آنهاست. به همین دلیل، باید شرایط را با نوعی تدبیر مدیریت کنند که از طرفی به دولت هم فشار وارد نشود و البته با مردم هم هم‌راستا باشند.

تاجرنیا: شورای‌عالی اصلاح‌طلبان فقط به انتخابات فکر می‌کند، نه هدایت افکار عمومی

به گزارش دیده بان ایران؛ این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که منظور از برگزاری تجمع تنها در بیان مخالفت نیست، بلکه اصلاح‌طلبان می‌توانستند در موافقت با مثلا FATF درخواست تجمع بدهند، گفت: این انتقاد وارد است و به بخشی از جریان اصلاح‌طلبی بازمی‌گردد که مدیریت کلان آن را بر عهده دارد؛ یعنی شورای عالی سیاست‌گذاری، اما متأسفانه، ظاهرا این شورا معطوف به انتخابات شده است و به چیز دیگری فکر نمی‌کند. در‌حالی‌که این شورا وظیفه دارد افکار عمومی را مدیریت کند؛ یعنی اینکه اصلاح‌طلبان باید از این موضع انفعالی خارج شده و به موضع فعال‌شدن بازگردند.

او در پاسخ به اینکه گاهی اصلاح‌طلبان به بهانه سوءاستفاده برخی جریان‌های تندرو از ارائه درخواست برای تجمع خودداری می‌کنند، گفت: من این حرف را قبول ندارم. این یعنی از ترس مرگ، خودکشی‌کردن که درست نیست؛ چراکه در شرایطی که دولت هم همراه اصلاح‌طلبان است، نمی‌توانند با این بهانه‌ها از وظیفه خود شانه خالی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر