کد خبر: 52665
A

نمایندگان: از اسامی وزرای جدید بی‌اطلاعیم

در حالی که گمانه‎زنی‎هایی درباره وزرای پیشنهادی دولت در مجلس منتشر می‎شود، بهارستانی‎ها می‎گویند از اسامی وزرای پیشنهادی دولت، اطلاعی ندارند.

نمایندگان: از اسامی وزرای جدید بی‌اطلاعیم

به گزارش دیده بان ایران؛ به‎دنبال گمانه‎زنی‎ها درباره احتمال معرفی وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فریدون احمدی، عضو کمیسیون صنعت،‌ معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی  می‎گوید که اطلاعی از وزرای پیشنهادی دولت ندارد.

این عضو کمیسیون صنعت همچنین اضافه می‎کند که تا این لحظه خبر موثقی درباره وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است. اما شنیده‌ام که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی معرفی می‎شوند، اما ظاهراً تا این لحظه، وزیر صنعت معرفی نشده است.

** تکذیب مشورت با کمیسیون صنایع

از سوی دیگر، عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز درباره خبر مشورت هیأت دولت با این کمیسیون برای انتخاب وزیر مربوطه، در گفت‎وگو با ایرناپلاس اعلام می‎کند که در این باره با کمیسیون صنایع مشورتی نشده‎ است و ما این موضوع را تکذیب می‎کنیم. وی همچنین تأکید می‎کند که اطلاعی از وزیر پیشنهادی صنعت ندارد.

محمدعلی وکیلی، عضو هیأت رئیسه مجلس هم  می‌‌گوید که ممکن است وزرای پیشنهادی، فردا معرفی شوند.

وکیلی همچنین می‌افزاید: شایعه است که فردا دو نفر به‌عنوان وزرای پیشنهادی معرفی می‎شوند. اگر آن‎ها فردا معرفی شوند، اعلام وصول می‎شود و بنابراین یک‌شنبه هفته بعد، این موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این پرسش که دو گزینه‎ برای معرفی وزرا چه کسانی هستند؟ بیان می‎کند: نمی‎توانم بگویم.

در همین حال، اسدالله عباسی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‎وگویی هفته گذشته با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی نکرده است، گفت که احتمالاً شنبه هفته آینده (امروز) رئیس‌جمهوری وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

عباسی همچنین درباره بحث‌های مطرح شده در رسانه‌ها و محافل خصوصی که دولت در حال بررسی رزومه وزرای پیشنهادی برای معرفی به مجلس است، گفته است که احتمالاً آقایان فرهاد دژپسند، رضا ویسه، حاج محمدی و محمد شریعتمداری به ترتیب برای وزارت اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شوند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر