کد خبر: 52692
A
تحلیل عضو کمیسیون عمران از وضعیت وزاری پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

معتقدم فرهاد دژپسند سکاندار خوبی برای وزارت اقتصاد خواهد بود/ رفتن آخوندی از وزارت راه و شهرسازی را یک ضایعه بزرگ برای دولت دوازدهم می دانم

رئیس جمهور برای سکانداری وزارت اقتصاد ودارایی که یکی از وزارتخانه های مهم کشور است جناب آقای دکتر دژپسند را معرفی کرده اند به نگاهی به سوابق ایشان به درستی متوجه خواهیم که رئیس جمهور گزینه مناسبی را برای وزارت اقتصاد معرفی کرده اند. به لحاظ سوابق علمی تخصص ایشان ارتباط مستقیمی با وزارت اقتصاد دارد و از سوی دیگر تجربه کاری ایشان در حوزه های مرتبط با اقتصاد نشان از شایستگی ایشان دارد. ایشان تا سطح معاونت را تجربه کرده کرده است. با توجه به تجربیات، تحصیلات و شناختی که ایشان دارم معتقدم فرهاد دژپسند سکاندار خوبی برای وزارت اقتصاد خواهد بود. من سال هاست که آقای آخوندی را میشناسم، ایشان شخصیتی با سواد، سالم و با تجربه هستند. 20 سال پیش من با ایشان کار کردم سطح دانش و تخصص بالای ایشان کمک بسیار بالایی به حوزه وزارت راه و شهرسازی کردند. رفتن آقای آخوندی از وزارت راه و شهرسازی را یک ضایعه بزرگ برای دولت دوازدهم می دانم.

معتقدم فرهاد دژپسند سکاندار خوبی برای وزارت اقتصاد خواهد بود/ رفتن آخوندی از وزارت راه و شهرسازی را یک ضایعه بزرگ برای دولت دوازدهم می دانم

دیده بان ایران: رئیس جمهور صبح امروز در نامه ای به مجلس شورای اسلامی چهار وزیر را برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، اقتصادو دارایی، کار، رفاه و تامین اجتماعی را به مجلس معرفی کردند.

از نمایندگان مجلس در خصوص تحلیل شان از عملکرد، تجربه و رای آوری وزرای پیشنهادی رئیس جمهور پرسیدیم.

 

سید کمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس در پپاسخ به سوال دیده بان ایران در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت:

 

 رئیس جمهور چهار گزینه خود را برای تصدی وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، رفاه، اقتصاد و راه و شهر سازی معرفی کردند. با نگاهی کلی به سوابق گزینه های معرفی شده می توان در خصوص اقدام رئیس جمهور نظر داد.

رئیس جمهور برای سکانداری وزارت اقتصاد ودارایی که یکی از وزارتخانه های مهم کشور است جناب آقای دکتر دژپسند را معرفی کرده اند به نگاهی به سوابق ایشان به درستی متوجه خواهیم که رئیس جمهور گزینه مناسبی را برای وزارت اقتصاد معرفی کرده اند. به لحاظ سوابق علمی تخصص ایشان ارتباط مستقیمی با وزارت اقتصاد دارد و از سوی دیگر تجربه کاری ایشان در حوزه های مرتبط با اقتصاد نشان از شایستگی ایشان دارد. ایشان تا سطح معاونت را تجربه کرده کرده است. با توجه به تجربیات، تحصیلات و شناختی که ایشان دارم معتقدم فرهاد دژپسند سکاندار خوبی برای وزارت اقتصاد خواهد بود.

شهریاری در خصوص نظر مجلس درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت اقتصاد گفت: البته قضاوت در خصوص رای نمایندگان محترم مجلس زود است اما فکر می کنم با توجه به تحصیلات و تجربیات دکتر دژپسند نظر اکثریت مجلس هم راجع به ایشان مثبت باشد.

 

این نماینده مجلس در خصوص استعفای آخوندی از وزارت راه و شهرسازی و پذیرش استعفای ایشان توسط رئیس جمهور گفت:

من سال هاست که آقای آخوندی را میشناسم، ایشان شخصیتی با سواد، سالم و با تجربه هستند. 20 سال پیش من با ایشان کار کردم سطح دانش و تخصص بالای ایشان کمک بسیار بالایی به حوزه وزارت راه و شهرسازی کردند. رفتن آقای آخوندی از وزارت راه و شهرسازی را یک ضایعه بزرگ برای دولت دوازدهم می دانم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر