کد خبر: 52706
A

نماینده مجلس: تمام احزاب و جناح‌ها برای پیروزی در جنگ اقتصادی تلاش کنند

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که چریک‌های جنگ اقتصادی باید مورد تحسین قرار گیرند، گفت: تمام احزاب و جناح‌ها برای پیروزی در جنگ اقتصادی تلاش کنند.

نماینده مجلس: تمام احزاب و جناح‌ها برای پیروزی در جنگ اقتصادی تلاش کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی جلیلی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: وضعیت موجود حاکی از مشکلاتی اعم از فقر سیاسی، فقر اجتماعی، فقر مذهبی و حتی فقر بهداشت روان است. همه پدیده‌های خطرناک به این دلیل است که پیشنهادات اندیشمندان دانشگاهی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: باید توجه کنیم که راه‌حل همه مسائل در دست دانشگاهیان است. پس نباید از اندیشمندان دانشگاهی غفلت کنیم، چرا که جامعه فراتر از اندیشه معلمان رشد نمی‌کند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز در جامعه پول و دلار ارباب و انسان بنده است، باید به این موضوع توجه کنیم که حقوق برابر برای همه و امتیاز ویژه برای هیچ کس باشد، باید با تکیه بر همراهی مردم به آنها خدمت کرد، نباید حقوق مردم را نادیده بگیریم.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: همکاران بیایید ناظر باشیم تا فردی نتواند به واسطه قانون یا قانون‌گریزی به حقوق دیگری تعدی کند.

جلیلی خاطرنشان کرد: نباید از مساله جنگ اقتصادی طفره برویم همه کشور و تمام احزاب و جناح‌ها باید در این جنگ تلاش کنند تا پیروز شویم و چریک‌های جنگ اقتصادی باید مورد تحسین قرار گیرند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر