کد خبر: 52765
A

حاجی‌دلیگانی: مجلس با جدیت پیگیر اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه مخالفت ما با «مستثنی شدن برخی افراد از ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» عقلانی بوده است، گفت: مجلس با جدیت پیگیر اجرای دقیق قانون مذکور است.

حاجی‌دلیگانی: مجلس با جدیت پیگیر اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به منتفی شدن طرح دوفوریتی استثنا کردن برخی بازنشستگان از «قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان»، اظهار داشت: قطعا اثر و هدف نهایی هر قانونی که در آن استثنائاتی لحاظ شود، از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از قوانین مترقی است که اخیرا در مجلس به تصویب رسید، اظهار داشت: اگر همه مسئولان با رویکردی سازنده با این قانون مواجه شوند، خلأهای نسلی که بعضا بین مدیران پیش آمده، رفع می‌شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اجرای دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان منجر به رسیدن جوانان به مناصب و مسئولیت‌های طراز اول کشور می‌شود، تصریح کرد: مخالفت نمایندگان با طرح استثنا کردن برخی از بازنشستگان پیش از مطرح شدن در صحن علنی مجلس، کاملا از روی عقلانیت بود؛ چرا که حتی قابلیت طرح در مجلس را هم نداشت. 

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر اینکه مجلس با جدیت پیگیر اجرای دقیق قانون مذکور است، بیان کرد: مخالفت مجلس با طرح مستثنی کردن برخی بازنشستگان نتایج بسیار خوبی در راستای اجرای کامل این قانون خواهد داشت؛ ما هر چقدر شفاف‌تر عمل کنیم و جلوی استثنائات را بگیریم، برای اعتمادسازی جامعه نسبت به مسئولان موثرتر است./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر