کد خبر: 52767
A

عضو فراکسیون امید مجلس: انتظار می رفت رییس جمهوری پیش از معرفی چهار وزیر پیشنهادی با مجلس مشورت می کرد

«رضا رحمانی» و «فرهاد دژپسند» وزیران پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی توانمندی بالایی دارند و رای خوبی از مجلس کسب می کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس:  انتظار می رفت رییس جمهوری پیش از معرفی چهار وزیر پیشنهادی با مجلس مشورت می کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ «علی بختیار» درمورد عملکرد چهار وزیر پیشنهادی اظهارداشت: کار برخی از این وزیران پیشنهادی ازجمله دژپسند و رحمانی در مجلس راحت تر است زیرا نمایندگان شناخت بیشتری از آنان دارند و این دو نفر توانمندی خود را در حوزه های مختلف اثبات کرده اند.
وی با یادآوری این که نمایندگان مجلس شناخت خوبی نسبت به این دو گزینه دارند، افزود: ما کارکرد این وزیران پیشنهادی را در حوزه های مختلف ارزیابی کرده ایم، عملکرد آنان مثبت است و امیدواریم در مسئولیت جدید موفق عمل کنند.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این دو وزیر پیشنهادی تخصص بالایی در حوزه های کاری خود دارند و توانمندیشان را به اثبات رسانده اند.
بختیار پیش بینی کرد که این دو وزیر پیشنهادی رای بالایی از مجلس شورای اسلامی کسب می کنند.
وی افزود: البته مجلس شناخت کافی از عملکرد دو گزینه پیشنهادی راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارد و امیداریم با گفت و گو و برگزاری جلسات در این چند روز به نتیجه ای مطلوب برسیم.
عضو فراکسیون امید مجلس همچنین گفت: انتظار می رفت رییس جمهوری پیش از معرفی چهار وزیر پیشنهادی با مجلس مشورت می کرد.
گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌ جمهوری روز گذشته در نامه ای به علی لاریجانی، محمد اسلامی، فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری و رضا رحمانی را به ترتیب به عنوان وزیران پیشنهادی راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر