کد خبر: 52812
A

وکیل محمد حبیبی: نشانه‌های دادرسی عادلانه را دیده‌ایم

حسین تاج، وکیل «محمد حبیبی» درباره‌ی نتیجه‌ی دادگاه تجدیدنظر او گفت: آن نشانه‌هایی را که باید بیش از دادرسی عادلانه ببینیم، دیده‌ایم. امیدواریم که در فضای عادلانه و با رعایت انصاف و بی‌طرفی رسیدگی شود.

وکیل محمد حبیبی: نشانه‌های دادرسی عادلانه را دیده‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ تاج در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به نتیجه‌ی دادگاه تجدیدنظر که در دوم آبان برگزار می‌شود امیدواری دارد یا خیر گفت: بله امیداوریم و آن نشانه‌هایی را هم که باید بیش از دادرسی ان شاءالله عادلانه ببینیم، دیده‌ایم. امیدواریم که در فضای عادلانه و با رعایت انصاف و بی طرفی رسیدگی شود و ما نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: الان محمد حبیبی هیچکدام از امتیازهایی که مقنن برای یک زندانی گذاشته است را برخوردار نیست اما امیدواریم بعد از این رسیدگی که ان شاءالله عادلانه و منصفانه خواهد بود، هم رای خوبی مبنی بر برائت محمد حبیبی بگیریم و هم اینکه ان شاءالله خیلی سریع بتواند از آن وضعیت‌هایی که قانونگذار برای یک فرد زندانی قایل شده بهره مند شود.

این وکیل دادگستری درباره‌ی فعالیت‌های آقای حبیبی و کانون صنفی معلمان گفت: اعتقاد دارم آنچه از پرونده استنباط کردم تماما مبتنی بر فعالیت‌های صنفی محمد حبیبی است. اخیرا هم مستنداتی ارائه شده و در فضای مجازی هم منتشر شده که کانون صنفی معلمان یک کانون قانونی است و برگزاری تجمعات هم می‌تواند قانونی تعبیر و تلقی شود و عدم اخذ مجوز از وزارت کشور دلالتی بر غیرقانونی بودن یک مجوز ندارد.

تاج در آخر تبیین حقوقی خود از این مساله ارائه کرد و گفت: نمی‌توان حقوقی که قانون اساسی برای شما قایل شده است را با قانون‌های خاص محدود کرد./ انصاف نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر