کد خبر: 5289
A

تابش: رای آوردن وزرا برای ما حیثیتی بود

رای وزرا به ویژه آقای دانش آشتیانی خوب نبود ولی با رایزنی‌های صورت گرفته وضعیت آنها خوب شد.

تابش: رای آوردن وزرا برای ما حیثیتی بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد رضا تابش نایب رییس فراکسیون امید در مورد نحوه تعامل این فراکسیون با دولت در ماجرای معرفی وزرا به مجلس گفت: نحوه تعامل دولت در معرفی وزرا مثبت نبود و به خاطر همین انتقادهایی جدی از سوی اعضا مطرح شد و نمایندگان امید گلایه مند بودند.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین با اشاره به اینکه ریس جمهور نه با فراکسیون امید و نه با هیچ جریان دیگری در ماجرای معرفی وزرا مشورت نکرده بود ادامه داد: گلایه نمایندگان از دولت به حق بود و خیلی از نمایندگان می‌خواستند به وزرای پیشنهادی رای ندهند .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: با جلساتی که میان اعضای دولت مانند نوبخت و امیری با نمایندگان برگزار شد مقداری از این سوتفاهم‌های ایجاد شده برطرف شد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: از سوی دولت و نمایندگان برای ترمیم فاصله ایجاد شد تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفت و جو مثبتی به وجود آمد. گلایه نمایندگان از دولت به دلیل وظایف نمایندگی به حق بود و دولت باید به آن توجه می‌کرد.

وی افزود: وزرای معرفی شده از سوی دولت در جبهه اصلاحات بودند و رای آوری آنها برای ما حیثیتی بود و همه اعضای فراکسیون امید تلاش خود را براین گذاشتند که این دوستان رای بیاورند که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته رای آوردند.

تابش افزود: رای این وزرا به ویژه آقای دانش آشتیانی خوب نبود ولی با رایزنی‌های صورت گرفته وضعیت آنها خوب شد.

این نماینده مجلس در مورد انسجام اعضای فراکسیون امید در رای به وزرای پیشنهادی گفت: راهی جز انسجام و وحدت نداریم. انسجام نه تنها میان اصلاح‌طلبان بلکه این انجام و وحدت باید با اصول‌گرایان اعتدالی نیز صورت بگیرد. این وحدت باعث می‌شود دست آدم‌های تندرو از قدرت کوتاه بماند.

نماینده مردم اردکان در مجلس در مورد دیدار هیات رییسه فراکسیون امید با رییس جمهور افزود: هیات رییسه فراکسیون امید فردا با رییس جمهور دیدار می‌کنند و تغییر بیشتر در دولت یکی از مسائلی است که در این جلسه مطرح می‌شود. موضوعات مطرح شده در جلسه فردا در فراکسیون امید با حضور اعضا جمع بندی می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: تغییرات در دولت به ویژه در بخش اقتصادی ضروری است. دولت می‌تواند یک، دو یا سه تغییر دیگر داشته باشد.

منبع: عصرایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر