کد خبر: 52947
A

کنایه سنگین نماینده مجلس: از زمان قاجار تاکنون هم هیچ قانونی برای یک فرد اصلاح نشده

یک نماینده مجلس گفت: براساس اصل ۷۳ نباید اجازه به اصلاح قانون داده شود البته می‌توان دایره شمول منع به کارگیری بازنشستگان را افزایش داد اما استثناء کردن افراد از این قانون درست نیست بنابراین برای خلاقان و جوانان فرصت ایجاد کنیم.

کنایه سنگین نماینده مجلس: از زمان قاجار تاکنون هم هیچ قانونی برای یک فرد اصلاح نشده

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمهدی مقدسی در جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با یک فوریت طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون اخیرا تصویب شده و برای یک فرد نمی توانیم آن را اصلاح کنیم هر چند برای آقای افشانی شهردار تهران احترام بسیار قائل هستم.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: شیرینی این قانون را نباید با این استفساریه برای مردم تلخ کرد کما اینکه از زمان قاجار تاکنون هم هیچ قانونی برای یک فرد اصلاح نشده است.

مقدسی افزود: براساس اصل ۷۳ نباید اجازه به اصلاح قانون داده شود البته می‌توان دایره شمول منع به کارگیری بازنشستگان را افزایش داد اما استثناء کردن افراد از این قانون درست نیست بنابراین برای خلاقان و جوانان فرصت ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور فرانسه و نخست وزیر کانادا را ببینید چرا ما نباید به جوانان و خلاقان کشور فرصت بروز و ظهور دهیم./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر