کد خبر: 52958
A

پزشکیان: بحران اقتصادی که آمریکا به ایران تحمیل کرده بدتر از جنگ با عراق است

متاسفانه با بحران اقتصادی که آمریکا تحمیل کرده مواجه‌ایم که بدتر از جنگ با عراق است. باید مشکل را حل کنیم نه آنکه به همدیگر گیر بدهیم که چگونه باید راه‌حل داد و مشکل را حل کرد؟

پزشکیان: بحران اقتصادی که آمریکا به ایران تحمیل کرده بدتر از جنگ با عراق است

به گزارش دیده بان ایران؛ نایب رئیس مجلس با بیان اینکه در مجلس قاعده است که مدام استیضاح می‌کنند گفت: باید مشکل را حل کنیم نه آنکه به همدیگر گیر بدهیم.  مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که صبح امروز با حضور جمشید تقی‌زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در سالن حج و زیارت برگزار شد، با بیان اینکه شعار دادن بسیار راحت است ولی توان اجرا کردن، باور به آن و مهارت و علمش را داشتن ساده نیست اظهار کرد: 40 سال از انقلاب می‌گذرد و با شعار آزادی، استقلال و عدالت ایستاده‌ایم و دفاع کرده‌ایم اما امروز که نگاه می‌کنیم می‌بینیم کلی اشکال داریم.

وی افزود: نمی‌توان آدم بی‌عیب و مدیر بی‌اشکال پیدا کرد. در مجلس قاعده است که مدام استیضاح می‌کنند. متاسفانه با بحران اقتصادی که آمریکا تحمیل کرده مواجه‌ایم که بدتر از جنگ با عراق است. باید مشکل را حل کنیم نه آنکه به همدیگر گیر بدهیم که چگونه باید راه‌حل داد و مشکل را حل کرد؟

نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه اوایل انقلاب همه دکان خود را می‌بستند که به مملکت خود کمک کنند و آنها که جهاد می‌رفتند پول نمی‌گرفتند گفت: همه کسانی که به جبهه می‌رفتند دنبال پول، شهرت و اسم رسم نبودند اما اکنون افراد اینچنینی بسیار کم شده است. متاسفانه همه ما در مقابل حق و عدالت یکی نیستیم و نباید الکی شعار بدهیم.

وی تصریح کرد: در مجلس از سال گذشته فراکسیون بازنشستگان شکل گرفته و بنده درخواست می‌کنم نمایندگان بازنشستگان حضوری فعالی در این فراکسیون داشته‌ باشند و نظرات و مسائل خود را مطرح کنند. بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس قول می‌دهم هر کاری که از دست بر بیاید حتما انجام بدهم./تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر