کد خبر: 53082
A

حاجی‌ دلیگانی: انتخاب شریعتمداری برای وزارت کار به مصلحت کشور نیست/ شریعتمداری از بین ۴ وزیر پیشنهادی کمترین رأی را می‌آورد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جو خوبی در مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی تعاون و کار وجود ندارد و قطعا از بین ۴ وزیر پیشنهادی دولت، کمترین رأی را می‌آورد.

حاجی‌ دلیگانی: انتخاب شریعتمداری برای وزارت کار به مصلحت کشور نیست/ شریعتمداری از بین ۴ وزیر پیشنهادی کمترین رأی را می‌آورد

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی‌ دلیگانی در واکنش به ارسال پیامک به نمایندگان مجلس برای حمایت از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: یکسری پیامک در حمایت از شریعتمداری ارسال می‌شود اما با وجود این شریعتمداری نمی‌تواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سوابق این وزیر پیشنهادی حاکی از ناکارآمدی مدیریتی اوست، گفت: عملکرد ضعیف وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت به خوبی مؤید این مسئله است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه انتخاب شریعتمداری برای وزارت کار به مصلحت کشور نیست، تصریح کرد: جو خوبی در مجلس نسبت به این وزیر پیشنهادی وجود ندارد و قطعا از بین ۴ وزیر پیشنهادی دولت، کمترین رأی را می‌آورد.

حاجی‌دلیگانی در ادامه درباره وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی، گفت: رحمانی و اسلامی افرادی توانمند هستند و به نظر می‌رسد که رأی بالایی از مجلس بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی هم اظهار داشت: دژپسند سواد آکادمیک خوبی دارد اما سوابق مدیریتی‌اش نشان می‌دهد که در رفتارهای اداری و مراجعاتش بسیار خشک است که این روحیه برای بهبود شرایط اقتصادی مناسب نیست و باید انعطاف‌پذیرتر باشد./مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر