کد خبر: 53125
A

ملکی نماینده مخالف: حمایت ازمحرومان در برنامه های شریعتمداری لحاظ نشده است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: محمد شریعتمداری در برنامه های ارائه شده خود به مجلس، توجه به افراد محروم و حمایت از آنان را لحاظ نکرده است.

ملکی نماینده مخالف: حمایت ازمحرومان در برنامه های شریعتمداری لحاظ نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ ولی ملکی در جلسه علنی نوبت عصر شنبه مجلس در مخالفت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بنده شریتعمداری را فردی اخلاق مدار می دانم که از مجلس هفتم با وی آشنا هستم، ولی در طول یکسال و چندماهی که عضو کمیسیون صنایع مجلس بوده ام، مشکلات زیادی را در این وزارتخانه مشاهده کردم.
وی عنوان کرد: امروز در شرایط عادی نیستیم و در جنگ اقتصادی به سر می بریم، در این حالت باید تمامی دستگاه ها با هماهنگی بیشتری با هم کار کنند. 
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: نزدیک به 50 درصد از برنامه های پیشنهادی شریعتمداری منطبق با اسناد بالادستی نیست و در برنامه هایش به موضوع حمایت از قشر محروم جامعه اشاره ای نکرده است. 
ملکی اظهار داشت: ما از وزیران پیشنهادی می خواهیم وعده ندهند عمل کنند و بگویند که می خواهند در این وزارتخانه ها چه اقداماتی انجام دهند.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با بیان اینکه امروز کارگران امنیت شغلی ندارند، بیان کرد: جامعه کارگری ما مشکلات زیادی دارند، امروز ما در بنگاهداری و اقتصادمداری دچار مشکلات زیادی هستیم؛ شستا نیز با مشکلات زیادی روبرو است که باید وضعیتش تعیین تکلیف شود.
ملکی اضافه کرد: برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی تعاون مدون نیست و مشکلات زیادی دارد.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر