کد خبر: 53200
A

فراخوان رسانه های اصولگرا برای "محاکمه عباس آخوندی" + جزییات

طی چند روز گذشته برخی خبرگزاری ها و رسانه های اصولگرا طی نگارش گزارش و گفت و گوهای مختلف، اما هماهنگ در جهت آماده سازی افکار عمومی برای محاکمه وزیر سابق وزارت راه و شهرسازی تلاش زیادی از خود نشان داده اند.

فراخوان رسانه های اصولگرا برای "محاکمه عباس آخوندی" + جزییات

به گزارش دیده بان ایران؛ طی چند روز گذشته برخی خبرگزاری ها و رسانه های اصولگرا طی نگارش گزارش و گفت و گوهای مختلف، اما هماهنگ! در جهت آماده سازی افکار عمومی برای محاکمه وزیر سابق وزارت راه و شهرسازی تلاش زیادی از خود نشان داده اند.

از همین روی پس از اینکه هفته گذشته، خبرگزاری مهر در گفت و گو با یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که عباس آخوندی باید محاکمه شود. سایت الف نزدیک به احمد توکلی دبیرکل دیده بان شفافیت هم در خبری که امروز با تیتر "عباس آخوندی را محاکمه کنید" منتشر کرد، نوشت: جمعی از پیش خریدکنندگان مسکن مهر از دادستان کل کشور درخواست کرده اند با توجه به عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و ضررهای بیشماری که از عملکرد وی متوجه مردم شده، وی را محاکمه کند.

این سایت همچنین در ادامه خبر خود از شاکیان احتمالی آخوندی درخواست کرد که برای ثبت شکایت به آدرس  در پیام رسان تلگرام سازمان دیده بان پیام بدهند. اما آنچه که در ذیل این خبر جلب توجه می کند اظهار نظر های مردمی است که نوشته اند: اگر می توانید و راست می گویید احمدی نژاد را محاکمه کند نه آخوندی را...

Capture

 

dd

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر