کد خبر: 53209
A

بنیاد مستضعفان حاضر به هیچ نوع اجاره یا مصالحه درباره دفتر خاتمی نیست/ مسئولیت سیدمحمدخاتمی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) ادامه دارد

بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان مذکور از چندی قبل اصرار دارد که این ملک را تحویل بگیرد و حاضر به هیچ نوع اجاره یا مصالحه نیست. اکنون باید دید که سرنوشت این دفتر که سالهاست در اختیار موسسه تنظیم و نشر آثار امام بوده و مالکیت اصلی آن متعلق به بنیاد مستضعفان است به کجا می انجامد و این در حالی است که به گفته برخی منابع خبری شماری دیگر از شخصیت های برجسته نظام نیز در ساختمان های متعلق به این بنیاد به پیگیری امور کاری خود می پردازند.

بنیاد مستضعفان حاضر به هیچ نوع اجاره یا مصالحه درباره دفتر خاتمی نیست/ مسئولیت سیدمحمدخاتمی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران : با وجود اینکه یکی از مصوبه‌های‌ دولت اصلاحات، اختصاص دفتر کاری از سوی نهاد ریاست جمهوری به روسای جمهور سابق بود، اما در اقدامی عجیب نامه‌ای از طرف ریاست جمهوری برای آقای خاتمی ارسال شد که «با توجه به نیاز واحد تشریفات ریاست جمهوری به ساختمان همراهان، ساعاتی که آقای خاتمی در آنجا حضور ندارند را مشخص کنید تا ما در بقیه‌ی ساعات در دفتری که آقای خاتمی در آن کار می‌کند، برنامه بگذاریم.» از این رو، سرانجام در اردیبهشت 85 وی به واسطه‌ محدودیت‌های ایجاد شده برایش، ساختمان همراهان در سعدآباد را ترک و به ساختمان کوچکی در میدان آرژانتین منتقل شد که متعلق به بنیاد باران بود.
 
پس از چندماه اقامت در آن محل، یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید‌حسن خمینی پیشنهاد کرد که خاتمی با توجه به مسئولیت دبیری علمی کلیه همایش های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی-که از قبل دوران ریاست جمهوری عهده دار آن بود-  برای انجام ملاقات‌ها و فعالیت‌های جاری در یکی از ساختمان‌های دفتر امام(ره) مستقر شود و خاتمی بالاخره وی پس از طی مراحلی که بیشتر شامل تعمیرات این ساختمان می‌شد، به جماران رفت تا با استقرار در یکی از ساختمان‌های متعلق دفتر امام (س)، ملاقات ها و جلسات خود را انجام دهد؛ حضوری که معمولا بیش از 4 ساعت در روز به طول نمی انجامید.
این روال ادامه داشت، تا آنکه در خبرها آمد، دفتر سیدمحمد خاتمی تخلیه می‌شود.  مسئولیت سید محمد خاتمی در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی کماکان ادامه دارد.  
 
این در حالی است که بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان مذکور از چندی قبل  اصرار دارد که این ملک را تحویل بگیرد و حاضر به هیچ نوع اجاره یا مصالحه نیست.
 
اکنون باید دید که سرنوشت این دفتر که سالهاست در اختیار موسسه تنظیم و نشر آثار امام بوده و مالکیت اصلی آن متعلق به بنیاد مستضعفان است به کجا می انجامد و این در حالی است که به گفته برخی منابع خبری شماری دیگر از شخصیت های برجسته نظام نیز در ساختمان های متعلق به این بنیاد به پیگیری امور کاری خود می پردازند. آیا قصّه ی بی مهری به بزرگان این بار هم ادامه می یابد؟!

جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر