کد خبر: 53311
A

محمد شریعتمداری به همراه چهار وزیر دیگر هفته آینده در کمیسیون های مجلس حضور می یابند

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا اردکانیان وزیر نیرو، امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هفته آینده برای تشریح برنامه های خود و پاسخ به سوال های نمایندگان در کمیسیون های مجلس حضور می یابند.

محمد شریعتمداری به همراه چهار وزیر دیگر هفته آینده در کمیسیون های مجلس حضور می یابند

به گزارش دیده بان ایران، کمیسیون های تخصصی مجلس هفته آینده از شنبه تا سه شنبه جلسه دارند.
شریعتمداری وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه برنامه های آینده خود در این وزارتخانه روز یکشنبه میهمان کمیسیون اجتماعی مجلس است.
اعضای این کمیسیون عصر یکشنبه همچنین قرار است طرح استفساریه تبصره یک قانون اصلاح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، لایحه اصلاح و دائمی کرددن قانون مدیریت خدمات کشوری را بررسی کنند.
اردکانیان وزیر نیرو نیز دوشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می یابد.
همچنین قرار است امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح جهت پاسخگویی به سوال دو نماینده در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون حضور یابد.

** وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی مجلس می رود
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات برای پاسخ به پنج نماینده یکشنبه آینده به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود. اعضای این کمیسیون در همان روز همچنین قرار است اعضای هیات نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت، اعضای کمیته اجرایی و پیگیری حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین و اعضای دبیرخانه دائمی کنفرانس های بین المللی فلسطین را انتخاب کنند.

**وزیر نیرو به کمیسیون انرژی می رود
اعضای کمیسیون انرژی در جلسه روز یکشنبه آینده خود گزارش اجرای ناقص قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و عدم رعایت شئونات در اجرای آیین نامه اجرایی شیوه قیمت گذاری بنگاه ها درخصوص واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه را بررسی می کنند.
قرار است مدیریت و مسئولان شرکت های سرمایه گذاری پتروشیمی گزارش آخرین وضعیت صادرات واحدهای پتروشیمی و چگونگی وصول ارز حاصل از فروش را در روز یکشنبه به اعضای کمسیون انرژی مجلس ارائه کنند.
وزیر نیرو نیز دوشنبه آینده برای پاسخ به سوال 9 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**طرح ساماندهی زندانیان و کاهش کیفری زندان ها در کسمیون قضایی بررسی می شود
همچنین اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یکشنبه آینده طرح ساماندهی زندانیان و کاهش کیفری زندان ها و لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین را یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می کنند.
بررسی طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی نیز در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون بررسی می شود.

**تقاضای استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها بررسی می شود
اعضای کمیسیون شوراها دوشنبه آینده تقاضای استیضاح رحمانی فضلی وزیر کشور را در جلسه این کمیسیون بررسی می کنند.
همچنین قرار است پیش نویس اصلاح قانون انتخابات مجلس با حضور نمایندگان شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات و معاونت قوانین و مرکز پژوهش های مجلس در جلسه یکشنبه این کمیسیون بررسی شود.
بررسی طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس با حضور نمایندگان شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، معاونت قوانین و مرکز پژوهش های مجلس یکشنبه آینده بررسی می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر