کد خبر: 53444
A

شکایت جمعی از نمایندگان از عباس آخوندی به قوه قضاییه پس از تشکر هفته گذشته 167 نماینده از وزیر سابق راه

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر سابق راه و شهرسازی شکایت می‌کنند و بر لزوم رسیدگی به اتهامات وی تاکید دارند.

شکایت جمعی از نمایندگان از عباس آخوندی به قوه قضاییه پس از تشکر هفته گذشته 167 نماینده از وزیر سابق راه

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به قوه قضائیه شکایت می‌کنند.

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس در همین رابطه نوشت: حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس ضمن تایید این خبر اعلام کرد که جمعی از نمایندگان درحال تهیه و تنظیم شکوائیه‌ای برای عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی هستند.

وی اضافه کرد: اسناد متعددی درباره عملکرد آقای آخوندی دراختیار نمایندگان است که همین اسناد دلیل امضای طرح استیضاح وی توسط بسیاری از نمایندگان از جریانات مختلف شد.

«اسناد را جمع آوری کرده و در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهیم تا دستگاه قضایی به اتهامات مطرح درباره آخوندی رسیدگی کند؛ امروز مردم شکایات متعددی از وزارت راه و شهرسازی بخصوص در حوزه مسکن دارند که وزیر باید پاسخگوی آنها باشد.»

نماینده مردم ملایر در مجلس اعلام کرد که بعد از جمع آوری کامل اسناد نهایتا بعد از مدتی شکایت به قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

این در حالی است که هفته گذشته ۱۶۷ نفر از نمایندگان مجلس یعنی بیش از نیمی از نمایندگان با انتشار نامه‌ای از تلاش‌های عباس آخوندی وزیر پیشین راه، و شهرسازی تقدیر کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر