کد خبر: 5352
A
محمود صادقی در گفت و گو با دیده بان ایران تشریح کرد:

جزییات جلسه امروز اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور

محمود صادقی نماینده مردم تهران با اشاره به جزییات برگزاری جلسه فراکسیون امید با رییس جمهوری، اظهار داشت: در این جلسه مورد اتفاق هایی که در دو روز اخیر در مجلس برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رخ داد صحبت هایی مطرح شد.

جزییات جلسه  امروز اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور

محمود صادقی نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران با اشاره به جزییات برگزاری جلسه فراکسیون امید با رییس جمهوری، اظهار داشت: در این جلسه  مورد اتفاق هایی که در دو روز اخیر در مجلس برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رخ داد صحبت هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در رابطه با آثار مثبتی که این اتفاق (دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی) در سطح داخلی برجا گذاشت مباحثی مطرح گردید.

نماینده مردم تهران گفت: در جلسه  مذکور آقای روحانی به خاطر سیگنال های مثبتی که تعامل مجلس و دولت در حوزه داخلی برجا گذاشته است از  نمایندگان مجلس قدردانی کرد .

صادقی با بیان اینکه قرار شد تعامل میان دولت و مجلس و فراکسیون امید بیشتر تقویت شود،  افزود: همچنین در رابطه با معضل بیکاری، اشتغال و تورم صحبت هایی انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد دولت، تصریح کرد: در این جلسه همه افراد اتفاق نظر داشتند که دولت در شرایطی روی کار آمد که کشور در سراشیبی قرار داشت اما توانست با برنامه ریزی در حوزه های سیاست خارجی کشور را از آن شرایط نجات دهد.

نماینده مردم تهران گفت: آقای عارف نسبت به افزایش تعامل میان دولت و فراکسیون امید تاکید داشتند و از اقای روحانی خواستند تا کارگروهی متشکل از افرادی از دولت و فراکسیون امید باشد تا همکاری ها در همه زمینه ها به طور مستمر وجود داشته باشد. 

صادقی با بیان اینکه در جلسه مذکور در رابطه با برنامه ششم توسعه و لزوم اصلاح آن مباحثی مطرح شد، اظهار داشت: همچنین تاکید بر اجرای وعده های روحانی به خصوص در مورد قانون حقوق شهروندی اعلام و آغاز به اجرای جدی دااشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل موجود در آموزش و پرورش از دیگر محور های گفت و گوی فراکسیون امید با روحانی بود، خاطر نشان کرد: در این جلسه به جایگاه زنان در حوزه های ستادی آموزش و پرورش تاکید شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همچنین قرار شد در حوزه های استانی به ضرورت تعامل استانداران با دولت تاکید شود.

صادقی با بیان اینکه رییس جمهور مجلس دهم را یک مجلس اعتدالی می داند، افزود: در پایان مراسم، رییس جمهور نیز از پیشنهاد رییس فراکسیون امید استقبال کردند.

گفت و گو از نفیسه عبدالهی 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر