کد خبر: 53624
A

فلاحت پیشه: پمپئو بداند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران در قالب NPT و برجام ادامه خواهد داشت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق آخرین گزارش وزارت خارجه، ایران همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را در قالب برجام با قوت ادامه خواهد داد.

فلاحت پیشه: پمپئو بداند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران در قالب NPT و برجام ادامه خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اظهارات اخیر پمپئو و در پاسخ به این سوال که اطمینان آمریکا از عدم فعالیت مجدد ایران در بحث هسته‌ای از کجا نشات می‌گیرد، اظهار کرد: استراتژی آمریکا در برابر ایران راهبرد جنگ روانی است و طراح این جنگ هم پمپئو است.

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا سابقه اطلاعاتی و حضور در ساواک دارد و تمام سیاست‌ورزی‌های او که در مواضع ترامپ نیز به وضوح مشاهده می‌شود، برگرفته از سیستم جنگ روانی است. ترامپ و پمپئو در تلاش هستند که ایران را شکست خورده جلوه دهند، رئیس جمهور آمریکا هم دائما می‌گوید که از آغاز دوران ریاست جمهوری‌ رفتار ایران تغییر کرده و متفاوت شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: طبق یازدهمین و آخرین گزارش وزارت امور خارجه که دیروز به دست بنده رسیده است، جمهوری اسلامی ایران همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را در قالب برجام با قوت ادامه خواهد داد، این امر حاکی از آن است که ایران تمام برنامه هسته‌ای خود را با قوت پیش می‌برد و بخش عمده این فعالیت با همکاری کشورهای اروپایی، چین و روسیه دنبال می‌شود.

فلاحت پیشه گفت: اگر پمپئو درباره برنامه نظامی هسته‌ای اظهار نظری کرده، باید بداند که این پرونده مدت‌هاست که بسته و ثابت شده است که جمهوری اسلامی ایران برنامه نظامی هسته‌ای نداشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: پمپئو بداند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران در قالب NPT و برجام ادامه خواهد داشت و در تمام گزارش‌های وزارت امور خارجه و مخصوصا گزارش اخیر آن به کمیسیون امنیت ملی به ادامه فعالیت‌های هسته‌ای ایران در قالب برجام تاکید شده است. جمهوری اسلامی ایران به هر قیمتی در برجام نخواهد ماند و تا زمانی در این توافق می‌مانیم که منافع جمهوری اسلامی ایران تامین شود./ باشگاه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر