کد خبر: 5383
A

خط و نشان مشاور هاشمی برای کدخدایی: بگویم در جلسه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی، مصلحی کجا نشسته بود؟

سخنان چند روز قبل هاشمی‌رفسنجانی درباره نقش داشتن مصلحی در ردصلاحیتش در سال 92 با واکنش خود وزیر اطلاعات دولت دهم و سخنگوی شورای نگهبان روبرو شده است.

خط و نشان مشاور هاشمی برای کدخدایی: بگویم در جلسه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی، مصلحی کجا نشسته بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در همین راستا غلامعلی رجایی، مشاور هاشمی‌رفسنجانی در مطلبی نوشت؛

آقای هاشمی‌رفسنجانی چند روز قبل با استادان تاریخ دانشگاه‌های کشور دیداری داشتند. جلسه خوب و سنگینی بود و برخلاف جلسات دیگر به شکل گفت‌وشنود برگزار شد. استادان نظر یا سؤالی مطرح می‌کردند و آقای هاشمی توضیحی می‌داد. یکی از سؤال‌ها به مخالفت‌هایی که با ایشان می‌شود و ازجمله به قضایای انتخابات سال ٩٢ مربوط بود که ایشان گفتند در انتخابات قبل هم امکان رأی‌آوری برای او وجود داشت، برخی به هراس افتادند و وزیر احمدی‌نژاد در جلسه شورای نگهبان شرکت کرد. 

من می‌خواهم اینجا از سخنگوی شورای نگهبان، آقای کدخدایی سؤال کنم که توضیح بدهند چه چیزی را تکذیب می‌کنند؟ جلسات شورای نگهبان همه ضبط‌وثبت می‌شود. خود ایشان در آن جلسه بوده است. توصیه من این است که مشروح جلسات را منتشر کنید.

بالاخره الان نزدیک به چهار سال از آن زمان گذشته و آقای هاشمی هم که ردصلاحیت شدند؛ پس چیز پنهانی نباید وجود داشته باشد. آیا می‌خواهید بگویم آقای مصلحی کجای جلسه نشسته بود؟ تا جایی که می‌دانیم، ایشان نه به دعوت شورای نگهبان، بلکه به خواست خود و با معاونان‌شان به شورای نگهبان آمده بودند؛ تاجایی‌که این حضور با عکس‌العمل شورای نگهبان روبه‌رو می‌شود. اگر این حضور به دعوت شورای نگهبان بوده، چرا معاونانش را بیرون کردند و فقط خودش را راه دادند؟ این یعنی ایشان آمده بودند تا درباره رأی‌آوری هاشمی اخطاری بدهند. بهترین راه برای برطرف‌کردن این شبهه پیش‌آمده همان انتشار مشروح آن جلسه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر