کد خبر: 53911
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی درباره انتشار خبر اعدامِ بازداشت شدگان حادثه تروریستی اهواز

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم خاطر نشان کرد: چنین احکامی که توسط قاضی پرونده صادر می شود 3 مرحله دارد که تنها در مرحله سوم و با تایید دیوان عالی کشور، حکم اعدام اجرا می شود.

توضیحات عضو کمیسیون امنیت ملی درباره انتشار خبر اعدامِ بازداشت شدگان حادثه تروریستی اهواز

به گزارش دیده بان ایران؛ شب گذشته خبری در برخی رسانه های خارجی مبنی بر اعدام جمعی از بازداشت شدگانِ عربِ حادثه تروریستی اهواز منتشر شد که حواشی زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی در رابطه با صحت و سقم این موضوع به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنده صراحتاً این گمانه زنی و شایعاتی که از شب گذشته توسط برخی رسانه ها منتشر شده را تکذیب می کنم زیرا تنها مرجع رسمی انتشار چنین اخباری سخنگوی قوع قضاییه است که ایشان در نشست خبری روز گذشته خود به این نکته هیچ اشاره ای نکردند و به همین دلیل انتشار چنین اخباری نمی تواند صحت داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم خاطر نشان کرد: چنین احکامی که توسط قاضی پرونده صادر می شود 3 مرحله دارد که تنها در مرحله سوم و با تایید دیوان عالی کشور، حکم اعدام اجرا می شود.

وی تصریح کرد: انتشار اخبار کذبی مانند خبری که شب گذشته برخی رسانه های ایرانی زبان خارج از کشور به آن پرداختند تنها در جهت اهداف سیاست های کاخ سفید است که در چنین موقعیت حساسی سعی می کنند افکار عمومی داخل کشور را به این سمت و سو سوق دهند. به نظر می رسد ترامپ پس از اعمال تحریم های 13 آبان به نتیجه دلخواه خودش از قبیل به صفر رساندن فروش نفت ایران، دست پیدا نکرده و از همین روی تلاش می کند راه های دیگری را در پیش بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین درباره آخرین اخبار رسیده از سربازان میرجاوه به دیده بان ایران گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که روز گذشته به دست ما رسیده، تمامی سربازان زنده و سالم هستند و با پیگیری های سپاه پاسداران و بازداشت بستگان نزدیک گروگانگیرها به نظر می رسد به زودی شاهد بازگشت این فرزندان عزیزمان به وطن باشیم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر