کد خبر: 54081
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

حشمت الله فلاحت پیشه: در حال حاضر مهم ترین دغدغه کشور حفظ و نجات جان مرزبانان ربوده شده است/ به آزادی این سرباز ها خوشبین هستم

نماینده مردم اسلام آباد در مجلس دهم در خصوص آخرین وضعیت مرزبانان میرجاوه اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه کشور حفظ و نجات جان مرزبانان ربوده شده است به همین جهت تمامی ابزارهای دیپلماتیکی، مذاکراتی و تبادل مرزی جهت نجات جان مرزبانان به کار گرفته شده است. مذاکراتی در این زمینه نیز ا کشور پاکستان صورت گرفته است. به آزادی مرزبانان خوشبین هستم چراکه تمامی ابزارهای لازم برای نجات جان آن ها به کار گرفته شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه: در حال حاضر مهم ترین دغدغه  کشور  حفظ و نجات جان مرزبانان ربوده شده است/ به آزادی این سرباز ها خوشبین هستم

دیده بان ایران: روز گذشته گروهک تروریستی جیش العدل در کانال تلگرامی خود ا فیلمی از مرزبانان ربوده شده میرجاوه را  منتشر کرد. در این فیلم  مرزبانان ربوده شده خود را معرفی می کنند. گفتنی است پیشتر این گروهک شرط آزادی مرزبانان را مذاکره با ایران قرار داده بود.

 

لذا در همین رابطه؛ حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی، در رابطه با آخرین پیگیری های وضعیت مرزبانان میرجاوه به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنده از نزدیک مرز میرجاوه و پاسگاهی که این مرزبانان ربوده شدند را از نزدیک مشاهده کردم. به هرحال کار ناجوانمردانه ای صورت گرفته است چرا که همین پاسگاه در طول سال های گذشته بارها مورد حمله قرار گرفته اند. گفتنی است این کار در قالب یک خیانت صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه  کشور  حفظ و نجات جان مرزبانان ربوده شده است به همین جهت تمامی ابزارهای دیپلماتیکی، مذاکراتی و تبادل مرزی جهت نجات جان مرزبانان به کار گرفته شده است. مذاکراتی در این زمینه نیز ا کشور پاکستان صورت گرفته است. 

 

نماینده مردم اسلام آباد در مجلس دهم همچنین تصریح کرد: بنده به آزادی مرزبانان خوشبین هستم چراکه تمامی ابزارهای لازم برای نجات جان آن ها به کار گرفته شده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر