کد خبر: 54137
A

از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در صدا و سیما چه خبر؟

در حالیکه که عمده توجه رسانه ها در موضوع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به افشانی شهردار تهران و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال معطوف شده است، حداقل شش مدیر ارشد صدا و سیما مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند. مجید آخوندی معاونت سیاسی، عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی، مجید ستوده نیا مدیر عامل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر ، سید مهرداد سید مهدی رییس خبرگزاری صدا و سیما و ایرج سبقتی قائم مقام معاونت سیاسی سازمان شش مدیری هستند که از ۲۶ آبان حضورشان در سازمان صدا و سیما خلاف قانون و جرم می باشد.

از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در صدا و سیما چه خبر؟
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در حالیکه که عمده توجه رسانه ها در موضوع اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به افشانی شهردار تهران و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال معطوف شده است، حداقل شش مدیر ارشد صدا و سیما مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.

 

مجید آخوندی معاونت سیاسی، عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی، مجید ستوده نیا مدیر عامل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا بوالی مدیر شبکه خبر ، سید مهرداد سید مهدی رییس خبرگزاری صدا و سیما و ایرج سبقتی قائم مقام معاونت سیاسی سازمان شش مدیری هستند که از ۲۶ آبان حضورشان در سازمان صدا و سیما خلاف قانون و جرم می باشد.

 

باید دید که رییس بازنشسته سازمان صدا و سیما که خود از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مستثنی شده است، چه راهکاری برای اجرای دقیق این قانون در سازمان خود انجام خواهد داد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر