کد خبر: 54180
A

نوروزی: چه معنا دارد منبری بگوید چرا رییس‌جمهور محافظ دارد؟

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه «برخی تریبون داران غیرمسئولانه صحبت می کنند» گفت: سخنرانی احساسی افراد و جنجال‌آفرینی بیشترین منشاء ناامیدی و تلاطم در کشور است.

نوروزی: چه معنا دارد منبری بگوید چرا رییس‌جمهور محافظ دارد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه «باید تریبون‌داران متوجه پیامد حرف‌هایشان باشند» گفت: هر کسی که تریبونی دارد بداند که حرف‌هایش جزء اعمال او محسوب می‌شود پس چه معنایی دارد نماینده‌ای پشت تریبون، کل کشور را سیاه جلوه دهد و بگوید مجلس، دولت و قوه قضاییه همه فاسد هستند، همین حرف‌ها ناامیدی ایجاد می‌کند.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: از طرف دیگر اینکه امام جمعه‌ای علی رغم داشتن حق برای بیان مسائل سیاسی و تحلیل بخواهد بدون اطلاع از مجلس و دولت مطالب نادرستی را بگوید درست نیست، یا اینکه افراد در فضای مجازی هر مطلبی را که بخواهند علیه مسئولان بیان کنند قابل قبول نیست نمونه آن درباره FATF است که نمایندگان را به خیانت متهم کردند.

به گفته نوروزی، ۹۰ درصد ناامیدی و تلاطم در کشور به خاطر سخنرانی احساسی و جنجال‌آفرینی در حوزه، دانشگاه، قوای سه گانه و حتی نهادهای فرهنگی است که به جای انجام کار خود فریاد می‌زنند؛ نماینده مجلس چه حقی دارد غیر از گزارش کار و کار فنی و تحصصی پشت تریبون موضوع دیگری را مطرح کند؟ اگر مشکل وجود دارد باید از طرق قانونی پیگیری شود نه اینکه هر چه می‌خواهند از پشت تریبون‌ها بگویند که نتیجه آن تنها بحران آفرینی است. این ممکن است از هر تریبون دیگری همچون دانشگاه و مصلا هم شنیده شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اینکه یک منبری پشت منبر برود بگوید چرا رییس جمهور محافظ دارد چه معنایی دارد؟ باید شرایط زمان را ببینید، شما که ترورها را دیده‌اید؛ یا اینکه می گویند چرا نماینده مجلس به جای پرشیا از پیکان استفاده نمی کند آن هم نماینده‌ای که بیش از ۱۴ ساعت در روز کار می کند.

نوروزی در جمع بندی اظهار کرد: نمی شود صاحبان تریبون هر چه می‌خواهند بیان کنند آن هم حرف‌هایی که جرم و خلاف است و ناامیدی ایجاد می کند البته ملت ما ناامید نیستند و پشت انقلاب رهبر و نظام و کشور ایستاده اند ولی به طور کلی نباید صفر و صدی با مسائل برخورد کرد اگر مشکلی هست باید رفع شود نه اینکه بدون دیدن نقاط مثبت فقط نقاط منفی بزرگ نمایی شود./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر