کد خبر: 54200
A

پیشنهاد حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برای روزدانشجو

وزیر علوم از پیشنهاد این وزارتخانه برای حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو خبر داد و گفت:‌ هنوز پاسخی از سوی دفتر رئیس جمهور به نامه درخواست، داده نشده است.

پیشنهاد حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برای روزدانشجو

به گزارش دیده بان ایران، دکتر منصور غلامی در حاشیه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که امروز در تالار رحیمی زاده دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های وزارت علوم برای برگزاری مراسم‌های روز دانشجوی دانشگاه‌ها گفت: معمولا دانشگاه‌ها خودشان برنامه‌های خاص خود را به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌کنند و ما در برگزاری آن دخالت نمی‌کنیم، مگر اینکه بخواهیم پشتیبانی‌های لازم را در این زمینه از آنها داشته باشیم. اما انتظار ما این است که امسال نیز مانند سال گذشته بتوانیم فضای پرشوری را از فعالیت‌های دانشجویی در ایام نزدیک به 16 آذر داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص خط مشی و همچنین خط قرمزهای فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی در ایام روز دانشجو نیز اظهار کرد: خط قرمز مشخصی در این زمینه تعیین نشده است و دانشجویان با رعایت خط مشی‌های سال‌های گذشته می‌توانند فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وزیر علوم در پاسخ به ایسنا در خصوص برنامه رئیس‌جمهور برای 16 آذر نیز گفت: دعوتی با امضای من و دکتر هاشمی وزیر بهداشت از رئیس‌جمهور در این زمینه صورت گرفت، امیدوار هستیم ریاست جمهوری و مجموعه تحت نظر ایشان این خبر را به ما بدهند، اما هنوز پاسخی داده نشده است.

غلامی خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد کردیم رئیس جمهور به مناسبت 16 آذر در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند، اما در نهایت مکان حضور ایشان به اختیار خودشان است.

وزیر علوم همچنین در پایان از تعیین تکلیف وضعیت سرپرستان دانشگاه‌های کشور طی فردا خبر داد و گفت: تایید صلاحیت وضعیت سرپرست دانشگاه‌ها فردا در کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌ها بررسی می‌شود و وضعیت سرپرست دانشگاه تهران نیز به این صورت است که به احتمال زیاد دکتر محمدمهدی طهرانچی از طرف هیات امنای این دانشگاه به عنوان رئیس دانشگاه معرفی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر