کد خبر: 54269
A

فعال سیاسی اصولگرا: بدون سخنگو هم امورات دولت می‌گذرد/ خبرنگاران در هیات دولت حضور دارند و با اعضای دولت مصاحبه می‌کنند

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با توجه به اینکه بیش از سه ماه است که دولت سخنگو ندارد، گفت: به نظر من نبود سخنگو در دولت خلائی ایجاد نمی‌کند حالا چه این مدت بدون سخنگویی 106 روز باشد چه 1500 روز باشد.

فعال سیاسی اصولگرا: بدون سخنگو هم امورات دولت می‌گذرد/ خبرنگاران در هیات دولت حضور دارند و با اعضای دولت مصاحبه می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا با توجه به بیشتر از سه ماه خالی بودن صندلی سخنگویی در دولت بیان کرد: اساسا اعتقادی به اینکه دولت لزوما باید سخنگو داشته باشد، ندارم.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر بینا‌بین بودن حضور سخنگو در دولت عنوان کرد: اینکه یک سخنگو در دولت حضور داشته باشد، چیز مضری نیست؛ اما به نظرم با این وجود سخنگو داشتن هم موجب می‌شود تا با بقیه اعضای دولت تداخل به وجود آید. ‌

مهاجری در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر با وجود اینکه سخنگویی در دولت وجود ندارد همه اعضای دولت و وزرا صحبت و حرف‌های خود را مطرح می‌کنند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به جلسه حیات دولت که خبرنگاران با وزرا و اعضای هیات دولت در ارتباط هستند و مصاحبه می‌کنند، گفت: خبرنگاران هم در حیات دولت حضور دارند و با اعضای دولت مصاحبه می‌کنند بنابراین موضوعی باقی نمی‌ماند که سخنگوی دولت بخواهد به آن بپردازد و مطرح کند.

مهاجری افزود: به نظر من وقتی شما یک سخنگو می‌گذارید عملا دارید وزرا را از سخن گفتن محروم می‌‌کنید یا اینکه با این روند کاری می‌کنید که این وزرا نیازی ندانند که در برابر پرسش‌ها، اقدامات و عملکرد خود پاسخگو باشند.

او درباره این موضوع که دولت حدود 107 روز است که سخنگو ندارد، بیان کرد: به نظر من نبود سخنگو در دولت خلائی ایجاد نمی‌کند حالا چه این مدت بدون سخنگویی 107 روز باشد چه 1500 روز.

این فعال رسانه‌ای همچنین با تاکید بر کم اهمیت بودن حضور سخنگو، گفت: از نظر من حتی شاید پرداختن به این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد چون بسیاری از دولت‌ها هم در ایران بوده‌اند که سخنگو نداشته‌اند، آیا امورات آنها نگذشته‌ است؟ چرا امورات آنها هم گذشته و کار خود را هم پیش برده‌اند. / اعتماد آنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر