کد خبر: 54330
A

قاسمی: ظریف با قوت تمام به انجام وظایفش مشغول است/ درخواستی ازسوی اژه‌ای به وزارت خارجه ارسال نشده است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توقع ما از سه کشور اروپایی این است که تعهدات خود را در مورد برجام هرچه زودتر انجام دهند.

قاسمی: ظریف با قوت تمام به انجام وظایفش مشغول است/ درخواستی ازسوی اژه‌ای به وزارت خارجه ارسال نشده است

به گزارش دیده بان ایران، بهرام قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران، همچنین در مورد اظهارات یک نماینده مجلس  مبنی بر این که آقای اژه‌ای در خواست کرده است که ظریف مدارک خود در مورد وجود  پولشویی  در ایران ارائه دهد گفت: ما هیچ در خواستی از آقای اژه‌ای در این مورد دریافت نکرده‌ایم  و نامه ای از سوی آقای اژه‌ای به وزارت امور خارجه ارسال نشده است.

وی با دفاع از صحبت‌های ظریف  در مورد پولشویی گفت: آقای ظریف در سخنان خود  از وجود یک بیماری و آسیب در کشور  سخن گفتند و من  از برخی از واکنش ها در مورد این صحبت‌های آقای ظریف تعجب می‌کنم.

قاسمی در پاسخ به سوالی درباره شایعه استعفای ظریف گفت: این خبر را شدیدا تکذیب می‌کنم. دکتر ظریف با قوت و اقتدار تمام به انجام وظایف خود مشغول است.این شایعات حساب شده و دقیق است و هدف آن در نهایت در شرایط کنونی کشور، تضعیف وزارت خارجه و شخص وزیر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که آقای  برهم صالح، رییس جمهور عراق بعد از ترک تهران راهی ریاض شد آیا ایشان در سفر به عربستان حامل پیامی از سوی  ایران برای ریاض بوده است؟ گفت:  ایشان حامل پیام خاصی از جانب ایران  برای دولت سعودی نبوده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر