کد خبر: 54367
A

محمدرضا عارف: سکوت و رخوت دانشگاه به ضرر مسئولان است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل پیش آمده برای یکی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه کرمان و حادثه اخیر دانشگاه اصفهان خبر داد.

محمدرضا عارف: سکوت و رخوت دانشگاه به ضرر مسئولان است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا عارف در پاسخ به سوالی درخصوص اعمال محدودیت‌هایی اخیر برای برخی تشکل‌های دانشجویی گفت: حضور و فعالیت تشکل‌های مختلف دانشجویی با هر نوع گرایشی لازمه پویایی فضای دانشگاه است و هرگونه اعمال محدودیت‌های سلیقه‌ای برای تشکل‌ها و جلوگیری از فعالیت‌های آنان نشان از این دارد افرادی که سنخیتی با ذات دانشگاه ندارند در مقام تصمیم‌گیری قرار می‌گیرند.

وی با انتقاد از برخوردهای بعضا سلیقه‌ای با تشکل‌های دانشجویی به در پیش بودن روز 16 آذر اشاره کرد و با تاکید بر پرشور برگزار شدن مراسم این روز گفت: انتظار است فعالیت‌های قانونی تشکل‌های دانشجویی مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند و مسئولان بدانند اگر دنبال سکوت و رخوت در دانشگاه هستند این سکون مطمئنا به ضرر آنها تمام خواهد شد.

رئیس فراکسیون امید همچنین تاکید کرد: شخصا و به همراه همکارانم در مجلس شورای اسلامی مشکلات پیش آمده برای یکی از تشکلهای دانشجویی دانشگاه کرمان و حادثه اخیر دانشگاه اصفهان را پیگیری می‌کنیم و نتیجه آن به اطلاع دانشجویان رسانده خواهد شد.

همایش «من بهشتی هستم» که به مناسبت نوزدهمین سالروز تولد شهید بهشتی قرار بود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شود، به دلیل ممانعت برخی از سخنرانی علیرضا بهشتی در این دانشگاه ناتمام ماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر