کد خبر: 54629
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: بسیج بعد از رهبری بیشترین نقش را در حفظ انقلاب دارد/ راننده و حرکت دهنده انقلاب اسلامی ولی فقیه است

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: دومین نهادی که در حفظ و توسعه پیشرفت انقلاب بیشترین نقش را ایفا کرده بسیج است.

نماینده ولی فقیه در سپاه: بسیج بعد از رهبری بیشترین نقش را در حفظ انقلاب دارد/ راننده و حرکت دهنده انقلاب اسلامی ولی فقیه است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم گرامی داشت هفته بسیج که با حضور جمعی از کارکنان ستاد سازمان بسیج در سالن شهید فهمیده این سازمان برگزار شد، تقارن هفته بسیج و هفته وحدت را امری مبارک خواند و اظهار داشت: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی با این حجم از تهاجم، فتنه و دشمنی ها واقعا یک معجزه الهی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ اسلامی هیچ نظام ولایی نداریم که بیش از یک دهه عمر کرده باشد، اما امروز نه تنها انقلاب اسلامی 40 سال زنده مانده است، بلکه در طول این سال ها حرکتی رو به جلو داشته و دشمن را به عقب رانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی چالش ها و مشکلات بسیاری داشته و از پیچ های خطرناکی عبور کرده است اما نکته مهم این است که توقف نداشته و دشمن به این اعتراف کرده است تا جایی که دشمنان  اعلام کردند انقلاب اسلامی مرگ تدریجی‌شان را رقم زده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دشمنان زیادی در دنیا دارد، افزود: دشمنان با وجود انقلاب و حرکت رو به جلوی آن، موجودیت خود را در خطر می بینند و با تمام قوا برای نابودی، توقف و یا حداقل کنترل انقلاب اسلامی به میدان آمده اند؛ در چنین شرایطی که انقلاب زنده است و دشمنان متعددی هم دارد، به محافظ نیاز دارد.

حاجی صادقی با اشاره به کلام رهبرم معظم انقلاب مبنی بر لزوم شناسایی و تقویت عوامل بقای انقلاب اسلامی، گفت: در بررسی عوامل بقا انقلاب اسلامی ایران 4 عامل اصلی وجود دارد که عامل نخست، موتور محرک انقلاب یعنی «اسلام» است که ماهیت دینی انقلاب ماست.

وی در تشریح دومین عامل بقا انقلاب اسلامی گفت: راننده و حرکت دهنده انقلاب اسلامی ولی فقیه است که قطار انقلاب را در مسیر صحیح و صراط مستقیم هدایت می کند تا اسلام ناب محمدی را دنبال کرده و دچار اسلام ها تحریف شده همچون اسلام انگلیسی نشود در واقع ولایت فیقه اجازه انحراف انقلاب اسلامی را نمی دهد که این از عوامل مهم بقای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سوخت رسان و اقتدار بخش انقلاب اسلامی «مردم» هستند و آخرین عامل اصلی بقا انقلاب نیز روحیه تسلیم ناپذیری و سلطه ستیزی تحت عنوان «روحیه استکبار ستیزی» است.

 وی تصریح کرد: این 4 ستونی که انقلاب اسلامی را حفظ کرده است در دو نهاد و جایگاه بیشتر از دیگر نهادها تقویت شده اند که نخست رهبری است که ضمن هدایت انقلاب اسلامی در صراط مستقیم و مدیریت انقلاب در بحران های حساس مانع انحراف انقلاب در فتنه ها نیز شده است و دومین نهاد که در حفظ و توسعه پیشرفت انقلاب بیشترین نقش را ایفا کرده بسیج است.

حاجی صادقی با بیان اینکه فرهنگ بسیج ریشه در فرهنگ عاشورایی و فرهنگ فاطمی دارد، افزود: من بزرگترین بسیجی را حضرت فاطمه(س) می بینم چراکه در راه حفظ دین خدا همه چیزش را تقدیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر