کد خبر: 54738
A

نماینده مجلس: هزینه انتقام‌جویی جناح‌های سیاسی را مردم باید پرداخت می کنند

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین نیازها در مدیریت داخلی کشور و حفظ جایگاه سیاسی ایران در جهان، وحدت است.

نماینده مجلس: هزینه انتقام‌جویی جناح‌های سیاسی را مردم باید پرداخت می کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ معصومه آقاپور علیشاهی  با تاکید بر ضرورت وحدت در بین جناح‌ها و اقوام مختلف کشور بیان کرد: وجود وحدت بخصوص در شاخصه‌های مدیریتی و جناح‌های سیاسی بسیار ضروری است،‌ چرا که انتقام‌جویی‌ جناح‌های سیاسی مردم را قربانی می‌کند و هزینه انتقام‌جویی جناح‌های سیاسی را مردم باید پرداخت کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس بیان کرد: در شرایط فعلی با وجود فشارهای همه جانبه در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین راهکارها، دوری از نقدهای غیر سازنده است،‌ بلکه باید نقد همراه با ارائه راهکار باشد.

آقاپور تصریح کرد: اگر نقد بدون راهکار باشد، در نهایت به عیب‌جویی تبدیل ‌می‌شود و ما شاهد یک اعتراض اجتماعی خواهیم بود که هزینه آن برای نظام قابل جبران نیست. تا به امروز جناح‌بازی و نبود وحدت کافی باعث شده دیوار اعتماد بین مردم و مسئولین ترک بردارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: علی رغم اختلاف نظرها و وجود تفکرهای متعدد باید در جهت رفع نیازهای مردم خود را ملزم کنیم تا همگی در یک مسیر حرکت کنیم. باید منافع ملت در اولویت کاری تمام مسئولان باشد.

آقاپور در پایان گفت: هدف اصلی تمام مسئولان در سه قوه باید رضای مردم که رضای خدا است باشد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر