کد خبر: 54785
A

واکنش‌ها به یک عکس/ ازغدی: چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟| آشنا: برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به عکس اخیر آذرجهرمی و رییسی واکنشی داشت که در برابر آن یکی از مشاوران رییس‌جمهور نیز سوالی منتقدانه را مطرح کرد.

واکنش‌ها به یک عکس/ ازغدی: چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟| آشنا: برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به انتشار عکسی در فضای مجازی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات و حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی که در آن افتخار خادمی حرم آمام رضا(ع) به جهرمی داده می‌شود، نوشت: «اشکالی ندارد که مسئولان بلند پایه خادم افتخاری امام رضا (ع) شوند. خیلی هم خوب است، اما این که اغلب این دوستان یه دونه از این گردگیرهای رنگی دستشون می‌گیرند و کنار استراتژیک‌ترین معبر ممکن می ایستند که به طور کاملا اتفاقی و خیلی خوب هم دیده می‌شوند و تنها کاری که لازم است انجام دهند، این است که بگویند : "آقا حرکت کن" برای من قابل قبول نیست... چرا نمی‌روند توالت‌های حرم را بشورند؟! برای شکستن غرور ریاستشان هم بد نیست...رونوشت خدمت آقای رییسی ....»

در واکنش به این اظهارات حسام الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور نیز نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیز پنداری و مصلح کل نمایی کجا را باید شست!»

هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده‌ام

حجت‌الاسلام محمد علی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات طی مطلبی به خادمی آذری‌جهرمی در حرم امام رضا واکنش نشان داد و نوشت:

«دروغ چرا؟ وقتی اقای ضرغامی به خادمی امام رضا توسط مسئولان حکومتی اعتراض کرد جرات کردم بنویسم.!!!! من مشهدی هستم. طبعا زیاد به زیارت امام رضا مشرف می‌شوم. بارها مسئولان سیاسی و نظامی را دیده‌ام که لباس خادمی پوشیده‌اند و بعضا با یکی دوتا محافظ پشت سرشان مردم را راهنمایی می کنند.

البته خدمت به زائران امام رضا باعث افتخار همه است. اما هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده‌ام. بیشتر رنگ و بوی ریا کاری تصور می‌شد. مردم توقع دارند مسئولان به کار خودشان برسند. هفته گذشته سر مزار پدر خانمم ایستاده بودم. جمعی به کار جاروی حرم مشغول بودند که دیدم وزیر جوان و پر انرژی ارتباطات با لباس خادمی در میان آنها بود. لطف کرد و احوالپرسی کرد. نمیدانم چه کسی عکس گرفته بود و در فضای مجازی پخش شد. برای وزیری که در کار خودش موفق بوده است، این کارها ضرورت ندارد. مردم از مسئولان خدمت به مردم می خواهند. خدمت به مردم بهترین خدمت به علی ابن موسی الرضا علیه السلام است».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر