کد خبر: 54890
A
ابوالفضل حسن بیگی در گفت و گو با دیده بان ایران ؛

حضوریک فرد نفوذی باعث برهم خوردن امنیت منطقه میرجاوه شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم درباره امنیت ملی کشور بیان کرد: از مسائل حیاتی و حائز اهمیتی است که تمامی مسئولان در راستای تحقق آن بسیار دقیق و هوشیار عمل می کنند. در حال حاضر باتوجه به عملکرد مسئولان، هیچ نگرانی بابت مرزها وجود ندارد. گفتنی است ربوده شدن مرزبانان میرجاوه از مسائل پیچیده ای بود که خیلی سریع اتفاق افتاد اما خوشبختانه با اقدامات موثر مسئولان و سپاه بخشی از این موضوع جبران و بخشی دیگر نیز به زودی حل خواهد شد. از این پس نیز مسئولان با هوشیاری بالاتر و پیگیری ها و بررسی های جدی تر از پیش عمل خواهند کرد.

حضوریک فرد نفوذی باعث برهم خوردن امنیت منطقه میرجاوه شد

دیده بان ایران: چندی پیش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آزادی و بازگشت 5 تن از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی در میرجاوه به کشور خبر داد.

لذا ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، در خصوص آزادسازی سایر مرزبانان ربوده شده میرجاوه به خبرنگار دیده بان ایران گفت: در حال حاضر سپاه،  وزارت کشور و اطلاعات آزادسازی سایر مرزبانان ربوده شده را بررسی می کنند. البته ما به آزادی سایر مرزبانان کشورمان نیز خوشبین هستیم چرا که خانواده فرد نفوذی گروهک جیش العدل تحت نظر است.

وی دررابطه با اینکه آیا تمهیداتی جهت جلوگیری از وقوع دوباره چنین مسائلی پیش بینی شده است یا خیر، بیان کرد: کشور ما دارای مرزها و همسایگان زیادی است به همین دلیل گروه های بسیاری از کشورهای همسایه و یا بیگانگان وجود دارند که قصد تخریب و تضعیف مرزها و امنیت کشور ایران را دارند.

حسن بیگی همچنین ادامه داد: امنیت ملی کشور از مسائل حیاتی و حائز اهمیتی است که تمامی مسئولان در راستای تحقق آن بسیار دقیق و هوشیار عمل می کنند. در حال حاضر باتوجه به عملکرد مسئولان، هیچ نگرانی بابت مرزها وجود ندارد. گفتنی است ربوده شدن مرزبانان میرجاوه از مسائل پیچیده ای بود که خیلی سریع اتفاق افتاد اما خوشبختانه با اقدامات موثر مسئولان و سپاه بخشی از این موضوع جبران و بخشی دیگر نیز به زودی حل خواهد شد. از این پس نیز مسئولان با هوشیاری بالاتر و پیگیری ها و بررسی های جدی تر از پیش عمل خواهند کرد.

 

 

نماینده مردم دامغان در پاسخ به این موضوع که آیا در این راستا تذکری به وزیر کشور داده شده یا خیر، گفت: جلساتی درباره این موضوع با حضور وزیر کشور برگزار شد. مطابق بررسی هایی که در راستای ربوده شدن مرزبانان انجام شد، تمهیدات لازم  برای برقراری امنیت منطقه پیش بینی شده بود اما متاسفانه حضوریک فرد نفوذی باعث برهم خوردن امنیت منطقه میرجاوه شد. در حال  حاضر فرد نفوذی بسیار نادم و مستاصل است چراکه خانواده او تحت نظر دولت جمهوری اسلامی ایران است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر