کد خبر: 54900
A

نماینده مجلس: دوستی اصلاح‌طلبان با روحانی یک‌طرفه است/ فراکسیون امید به دلیل کمک به دولت فحش می‌خورد

یک عضو فراکسیون امید گفت: همفکری روحانی با اصلاح‌طلبان تا انتخابات بود اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری این همفکری و همراهی در حد انتظار نبود و نیست.

نماینده مجلس:  دوستی اصلاح‌طلبان با روحانی یک‌طرفه است/ فراکسیون امید به دلیل کمک به دولت فحش می‌خورد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مازنی نماینده تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از همراهی روحانی با اصلاح طلبان، گفت: اگر قرار باشد مشکلات کشور حل شود مجموعه عناصری که در انتخاب آقای روحانی تأثیر داشتند باید در مسیر هم‌افزایی قرار بگیرند. یکی از این عوامل وحدت گفتمانی است که میان اصولگرایان معتدل و اصلاح‌طلبان ایجادشده و درنتیجه این وحدت گفتمانی کشور در مسیر عقلانیت و اعتدال قرار گرفت و آقای روحانی رئیس‌جمهور شد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد که این همفکری و همراهی تا زمان انتخاب مطرح بود اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری به نظر می‌رسد که این همفکری و همراهی در حد انتظار نبود و نیست. یکی از نمادهای این همفکری و هم‌افزایی و تداوم این همکاری، انتخاب همکاران یعنی وزرا و استانداران است.

این عضو فراکسیون امید تأکید کرد: در سطوح پایین‌تر و در دستگاه‌ها نیروهای فراوانی هستند که حامی آقای روحانی بودند اما مورد بی‌مهری قرار گرفتند و در مواردی مخالفان آقای روحانی در مسند قدرت و مسلط بر این نیروها هستند. این مورد هم با حداقل قواعد همکاری و هم‌افزایی سازگار نیست. 

مازنی با اشاره به دیدار روحانی با اصلاح‌طلبان و قرار برای دیدار با اصولگرایان، گفت: این دیدارها خوب است. اما چون فاصله میان جلسات زیاد است و این جلسات دیرهنگام برگزار می‌شود شاید تأثیر چندانی نداشته باشد.

او ادامه داد: قطعاً دیدارهای آقای روحانی با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به حل مشکلات کشور کمک می‌کند. اما ما انتظار نشستن، گفتن و برخواستن به‌تنهایی را انتظار نداریم. این نشستن‌ها و گفتن‌ها باید خروجی داشته باشد و خروجی آن در مرحله عمل می‌تواند قابل‌مشاهده باشد و یک بخش از آن مشورت در به‌کارگیری نیروها است. 

 این نماینده مجلس تأکید کرد: ما به‌عنوان فراکسیون همراه و همسو که در نقطه‌های حساس رأی‌مان تعیین‌کننده بود بسیاری از فحش‌ها و اهانت‌ها را تحمل می‌کنیم؛ فحش‌هایی که بیشتر درباره کمک فراکسیون امید برای کمک به دولت و تصویب لوایحی اسیت که برای پیشبرد اهداف دولت است اما با این حال مشورتی با ما صورت نمی‌گیرد./ اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر