کد خبر: 54919
A

آیت‌الله نوری‌همدانی: در روزهای سخت خواص پراکنده می‌شوند و نمی‌توان بر روی آن‌ها حساب کرد

ایرنا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی ازمراجع تقلید با تاکید بر لزوم ورود و نقش آفرینی بسیج در فضای مجازی گفت: بسیج همانگونه که در جنگ سخت با قدرت ورود پیدا کرد و دستاوردهای مهمی به دست آورد باید در حوزه جنگ نرم نیز با قدرت وارد میدان شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی: در روزهای سخت خواص پراکنده می‌شوند و نمی‌توان بر روی آن‌ها حساب کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ وی روز چهارشنبه در دیدار سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان، افزود: ارزش های اسلامی پر و بال نظام هستند و دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف آن می باشد که باید هوشیار بود.
وی با بیان اینکه بسیج درعرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بهداشتی و محرومیت زدایی نیز دارای خدمات بسیار زیادی در سطح کشور است گفت: مستضعفان جهان چشم به بسیج دوخته اند زیرا این نهاد مردمی دنیا را از سلطه استکبار جهانی نجات خواهد داد.
این مرجع تقلید، مدافعان حرم را تبلور یافته فرهنگ بسیجی دانست و گفت: بسیج در هر عرصه ای که نیاز کشور و نظام است در میدان حضور دارد که باید همه مردم و مسئولان قدردان آن باشند.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست ها هر چه در توان دارند به مقابله با نظام جمهوری اسلامی به میدان آورده اند گفت: امروز شاهد مصاف جبهه استکبار با ایران اسلامی در عرصه های مختلف هستیم که نمونه آن را در سوریه و یمن را شاهد هستیم و باید ما نیز هر چه در توان داریم به میدان بیاوریم.

** این افتخار را دارم که بسیجی هستم
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افتخار را دارم که بسیجی هستم اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که به واسطه فکر و اقدام امام راحل شکل گرفت و امروز بر درخت تنومند آن ثمرات بسیاری روییده است.
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی مردم استکبارزده و استعمارزده را به میدان آورد و از دل آن بسیجی را شکل داد که استکبار را کنار زد، رژیم پهلوی را ساقط کرد و در هشت سال دفاع مقدس افتخارات بسیاری را رقم زد.
وی با بیان اینکه بسیج با سلاح بصیرت، صداقت و معنویت به میدان آمده است و هرچه در این زمینه ها قوی تر شویم، به طور قطع در هر عرصه ای به پیروزی خواهیم رسید گفت: بسیج امری مذهبی، مکتبی، امانتی بزرگ و زمینه ای برای ظهور امام زمان(عج) است که وظیفه حراست و استمرار آن را داریم.

** خدمت رسانی به مردم در صدر برنامه های مسئولان باشد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر گفت: این نامه منشوری غنی از نحوه اداره و مدیریت جامعه است که باید رهنمودهای آن حضرت مورد تاکید همه مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه مردم سپری مستحکم دربرابر دشمن است گفت: در روزهای سخت خواص پراکنده می شوند و نمی توان برروی آنها حساب کرد و این مردم هستند که مستحکم در برابر دشمن می باشند به همین دلیل باید خدمت رسانی به آنان درصدر برنامه های مسئولان باشد
5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
سردار غیب پرور در سفر یک روزه خود به قم علاوه برزیارت حرم حضرت معصومه(س) با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر