کد خبر: 54929
A

جزییات سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی از زبان مرعشی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از برگزاری سومین کنگره حزب متبوعش خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

جزییات سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی از زبان مرعشی

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در تشریح جزییات سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی با محورهای توسعه کارآمدی، نوسازی اصلاح طلبی و بازخوانی قانون اساسی برگزار می‌شود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در تشریح مکان و زمان این کنگره تصریح کرد: این مراسم در سالن رایزن در دائره المعارف بزرگ اسلامی، واقع در دارآباد از ساعت ۸ تا ۱۷ در روز پنجشنبه ۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی در مورد افراد شرکت کننده در سومین کنگره حزب متبوعش خاطرنشان کرد: در این کنگره هیئت موسس، اعضای شورای مرکزی و ارکان حزب حضور دارند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران درباره انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسان خاطرنشان کرد: در این کنگره نیمی از اعضای شورای مرکزی و بازرسان انتخاب می‌شوند.

گفتنی است که در کنگره سالانه حزب کارگزاران سازندگی ایران نیمی از اعضای شورای مرکزی انتخاب شده که در مراسم امسال علاوه بر برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی این حزب محسن هاشمی، سعید لیلاز، غلامحسین کرباسچی  به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر