کد خبر: 54961
A

امام جمعه اصفهان: مجلس کنونی با دوران مدرس قابل مقایسه نیست/ علاقه به مال و ریاست مانند حمله ۲ گرگ به گله گوسفندان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انسان های خوب و دلسوز در مجلس شورای اسلامی بسیار است و نمی توان آن را با مجلس دوران شهید مدرس مقایسه کرد

امام جمعه اصفهان: مجلس کنونی با دوران مدرس قابل مقایسه نیست/ علاقه به مال و ریاست مانند حمله ۲ گرگ به گله گوسفندان است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد روز پنجشنبه در همایش ملی شهید مدرس در اردستان بیان کرد: بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوب هستند و برخی دیگر هم باید خوب باشند اما آن زمان، شهید مدرس تنها خودش بود. کارهای انجام شده تا کنون نیز با دوران پهلوی اول و دوم قابل مقایسه نیست؛ پیش از انقلاب برای یک تلفن ثابت باید چند سال در انتظار می ماندیم اما پس از انقلاب در برق رسانی، تولید برق، مسائل دفاعی و دیگر زمینه ها کارهای بزرگی صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: بسیاری کشورها امروز از آمریکا می ترسند چرا که ضعیف و زیر سلطه هستند اما ایران در برابر آنها ایستاده و آنها از موشک های ما بیم دارند. اگر علما خاموش باشند، هدایت شده ها نیز راه را گم می کنند زیرا انسان برای موفقیت نیاز به الگو دارد؛ گرچه نمی توان به حضرت پیامبر (ص) رسید اما باید در آن مسیر گام برداشت و شخصیت هایی مانند شهید مدرس الگوی زندگی و شهادت هستند.

آیت الله طباطبائی نژاد، شهید مدرس را از نظر پارسایی و تقوا نمونه خواند و تاکید کرد: پس از خدا، ائمه (ع) و در غیاب آنها علما الگو هستند و هر که می خواهد رنگ خدایی بگیرد، باید این ستارگان راهنما را الگو قرار دهد.

وی، علاقه به مال و ریاست را مانند حمله ۲ گرگ به گله گوسفندان دانست و تصریح کرد: سعودی ها که از سوی ترامپ، گاو شیرده خوانده شدند، به دلیل این امیال سکوت کردند و خواری را نیز پذیرفتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر