کد خبر: 55074
A

نماینده محلات: اصلاحات بودجه باعث شده هیچ‌کس نتواند برای آینده برنامه‌ای داشته باشد

نماینده مردم محلات تاکید کرد: بسیاری از احکام بودجه معلق مانده است و چرا دولت‌ها نتوانسته‌اند منابع درآمدی را به درستی پیش‌بینی کنند.

نماینده محلات: اصلاحات بودجه باعث شده هیچ‌کس نتواند برای آینده برنامه‌ای داشته باشد

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا سلیمی در مخالفت با  کلیات طرح اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور گفت: هر چند ماه یک بار با ارائه لایحه‌ای بودجه اصلاح می‌شود و این اصلاحات باعث می‌شود تا هیچ‌کس نتواند برای آینده برنامه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم محلات ادامه داد: بودجه درآمد و هزینه است، چرا دولت‌ها کوتاهی کرده و نتوانسته‌اند منابع درآمدی را به درستی پیش‌بینی کنند.

وی با اشاره به اینکه کسری بودجه به واسطه اصلاحات، پوشش داده می‌شود که موجب خلق پول، بی‌انضباطی مالی، تورم و مشکلات فعلی کشور می‌شود، ادامه داد: بسیاری از موارد در این لایحه نیامده و در مورد هدفمندی دولت مواردی را پیشنهاد نکرده، در زمینه عدم وصول مالیات‌ها اشاره‌ای نشده، مابه‌التفاوت ها ارزها یا به خزانه واریز شده است یا خیر، این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

سلیمی خاطر نشان کرد: بسیاری از احکام بودجه معلق مانده است، تصور ما این بود که اصلاحیه، موارد مطرح شده را پوشش می‌دهد، در بودجه سقف ۵۰ میلیارد را برای بخشودگی وام‌ها داشتیم که در حال حاضر۲۳ میلیارد به آن اضافه شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر