کد خبر: 55099
A

نماینده مرند: هر روز یک سوراخ جدید در قانون بازنشستگان ایجاد نکنید

محمد حسن‌نژاد گفت: حس تبعیض مردم ما را اذیت می‌کند. آنها می‌گویند چه طور آزادراه شمال ساخته می‌شود ولی آزادراه تبریز - مرند ساخته نمی‌شود؟

نماینده مرند: هر روز یک سوراخ جدید در قانون بازنشستگان ایجاد نکنید

به گزارش دیده بان ایران، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از استاندار سابق آذربایجان و تبریک به استاندار جدید خطاب به رییس جمهور گفت: گله ما این است که به جای این‌که معاون اول رییس جمهور برای معارفه و تودیع استاندار جدید آذربایجان فرستاده شود، یک معاون وزیر را فرستاده‌اند. ما این را کم‌لطفی به آذربایجان تلقی می‌کنیم.

وی با اشاره به تبعیض شکل گرفته در بین مردم، اظهار کرد: مردم حوزه انتخابیه امروزه می‌گویند چه‌طور می‌شود که از خلیج فارس آب می‌آورند؛ از سرشاخه‌های کارون آب می‌برند ولی برای انتقال آب از سرشاخه‌های آذربایجان برای دریاچه ارومیه پول ندارند؟ چه‌طور می‌شود که قطار سریع‌السیر اصفهان انجام می‌شود و باید هم انجام شود، ولی قطار میانه تبریز تمام نمی‌شود. آزادراه شمال ساخته می‌شود ولی آزادراه تبریز – مرند ساخته نمی‌شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به نوبخت، گفت: خواهشا برای یک بار هم که شده این دلار چند نرخی را بردارید تا این فساد و رانت از مملکت برداشته شود. همچنین در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجلس شورای اسلامی زحمت کشیده و قانون تصویب کرده است لطفا هر روز یک سوراخی جدید در این قانون ایجاد نکنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر