کد خبر: 55125
A

حضور ظریف در جلسه فراکسیون امید/ حمایت امیدی‌ها از وزیر خارجه

حسین زاده یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع استیضاح وزیر امور خارجه با حضور ظریف در جلسه هیات رییسه این فراکسیون خبر داد.

حضور ظریف در جلسه فراکسیون امید/ حمایت امیدی‌ها از وزیر خارجه

حسین زاده یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع استیضاح وزیر امور خارجه با حضور ظریف در جلسه هیات رییسه این فراکسیون خبر داد.

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالکریم حسین زاده اظهار کرد: نشست صبح امروز (یکشنبه‌) هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور کمیته‌ های سیاسی و اقتصادی این فراکسیون برگزار شد. در این نشست آقای ظریف و برخی از همکاران ایشان از وزارت امور خارجه حضور یافتند و موضوع استیضاح آقای ظریف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اعلام مخالفت رییس فراکسیون امید با استیضاح وزیر امور خارجه، اظهار کرد: البته روال فراکسیون این است که جلسه مجمع عمومی تشکیل می‌شود و در این باره رای‌گیری خواهد شد، اما آن چه که مسلم است این استیضاح پیش از این که در حوزه اختیارات وزیر امور خارجه باشد رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است،‌ بر همین اساس کلیت فراکسیون از ایشان حمایت می کنند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه توضیحات ظریف درباره این استیضاح گفت‌: با توجه به این که امروز جلسه استیضاح در کمیسیون امنیت برگزار می‌شود منتظر هستیم نتیجه‌ این جلسه را ببینیم و بعد از آن در این باره تصمیم گیری کنیم.

حسین زاده در ادامه اضافه کرد: آقای ظریف در این جلسه همچنین در مورد CFT و تغییرات اعمال شده در آن به تبیین نظر وزارت امور خارجه پرداخت./

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر