کد خبر: 55204
A

هادی رحمانی فضلی هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد

یک منبع مطلع به خبرنگار دیده بان ایران گفته است: هادی رحمانی فضلی حسابی در توئیتر نداشته بنابراین ادعای برخی رسانه ها در خصوص صفحه توئیتر هادی رحمانی فضلی و محتوای آن تکذیب می شود. این منبع مطلع خاطر نشان کرد: هادی رحمانی فضلی "پیگیری قضایی" درخصوص اکانت جعلی ذکر شده و ناشران آن خبر نادرست را بر خود لازم می داند

هادی رحمانی فضلی هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد
به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ، به تازگی حساب کاربری با نام هادی رحمانی فضلی فرزند وزیر کشور و مشاور وزیر اقتصاد در توییتر شروع به فعالیت کرده است. 

 

در یکی از این پست ها که برخی کانال های  مختلف بازتاب داشته، تبریکی از او به فرزند یکی از مقامات به اشتراک گذاشته شده است.
گفتنی است؛ شب گذشته صفحه ای با نام کاربری هادی رحمانی فضلی فرزند وزیر کشور که به تازگی به عنوان مشاور وزیر اقتصاد و دارایی انتخاب شده است در توییتر شروع به کار کرد. 

نکته قابل توجه اینجاست که تصویر حساب کاربری متعلق به سلمان سامانی مشاور وزیر کشور است اما پست ها از طرف اول شخص نوشته شده؛ گویا نویسنده خود هادی رحمانی فضلی است.

یک منبع مطلع به خبرنگار دیده بان ایران  گفته است:

هادی رحمانی فضلی حسابی در توئیتر نداشته بنابراین ادعای برخی رسانه ها در خصوص صفحه توئیتر هادی رحمانی  فضلی و محتوای آن تکذیب می شود.  این منبع مطلع خاطر نشان کرد: هادی رحمانی فضلی "پیگیری قضایی" درخصوص اکانت جعلی ذکر شده و ناشران آن خبر نادرست را بر خود لازم می داند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر