کد خبر: 5529
A

هم‌صدایی روزنامه کیهان با اصلاح‌طلبان؛ آقای عارف کمی هم نمایش‌ بازی کن

روزنامه کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت؛یک روزنامه اجاره‌ای از رئیس فراکسیون امید خواست به جای انفعال در مجلس، کمی هم نمایش بازی کند.

هم‌صدایی روزنامه کیهان با اصلاح‌طلبان؛ آقای عارف کمی هم نمایش‌ بازی کن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این روزنامه در مطلبی با عنوان «آقای دکتر: لطفا کمی نمایش» نوشت: نقش موثر عارف در کسب رای اعتماد 3 وزیر پیشنهادی انکارناپذیر است اما آن طور که به نظر می‌رسد هنوز اندیشه انفعال و عدم نقش‌آفرینی او در خانه ملت، در میان افکار عمومی ساری و جاری است. از همین رو بسیاری بر این باورند که بهتر است محمدرضا عارف اندک زمانی از مقر فرمانروایی‌اش خارج شود و برای دیده شدن فعالیت‌های موثرش در معرض دید انظار عمومی قرار گیرد تا نه تنها از سوی اصولگرایان و دلواپسان ملقب به مدیری منزوی و مسکوت نشود بلکه از جانب نیروهای خودی و بسیاری از اصلاح‌طلبان نیز رئیس منفعل و بدون کنش سیاسی شناخته نگردد. 

عقیده برخی فعالان در عرصه سیاست و نظریه‌پردازان،‌ بر این مهم استوار است که فرمانده لشکر امید نیز می‌بایست همانند غلامعلی حداد عادل، لیدر فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم به انجام کنش‌های نمایشی روی بیاورد و همچون او در صحن خانه ملت در خلال کرسی‌های سبز رنگ قدم بزند، با نمایندگان به گفت‌وگو بنشیند و به ایراد نطق و بیان تذکر و اخطار بپردازد.

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از صحن خانه ملت حاکی از آن است که محمدرضا عارف در اغلب مواقع بر صندلی زمرد رنگ خود تکیه زده و بیشتر شنونده است تا گوینده. مشاهده این تصاویر، انفعال و سکوت عارف را به اذهان متبادر می‌کند، این روزنامه در ادامه از عارف خواست بی‌آنکه مرتکب پوپولیسم و عوامفریبی کند، کارهای نمایشی انجام دهد.

عبداله ناصری از اعضای بنیاد باران نیز گفته آقای عارف باید اندکی به انجام کارهای نمایشی و رسانه‌ای بپردازد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر