کد خبر: 55382
A

حسن رسولی: عضوی به شورای عالی سیاست‌گذاری اضافه نشده است/ مولاوردی از قبل در شورا عضویت داشت

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: دستور کار جلسه روز گذشته شورا بررسی آیین‌نامه شورا بود که در جلسه قبل به کارگروهی سپرده شده بود. این کارگروه با برگزاری چهار جلسه کاری پیشنهاداتش را دیروز به جلسه شورای عالی ارائه کرد که در خصوص کلیات موافقین و مخالفین صحبت کردند و طی رای‌گیری کلیات آیین‌نامه با رای اجماعی همه اعضای شورای عالی به تصویب رسید.

حسن رسولی: عضوی به شورای عالی سیاست‌گذاری اضافه نشده است/ مولاوردی از قبل در شورا عضویت داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن رسولی در تشریح جلسه روز گذشته شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: جلسه روز گذشته شورای عالی سیاستگذاری به عنوان سومین جلسه از این دور سوم آغاز به کار این شورا با اکثریت مطلق اعضا تشکیل شد.

وی ادامه داد: دستور کار این جلسه، بررسی آیین نامه شورا بود که در جلسه قبل به کارگروهی سپرده شده بود. این کارگروه با برگزاری چهار جلسه کاری پیشنهاداتش را دیروز به جلسه شورای عالی ارائه کرد که در خصوص کلیات موافقین و مخالفین صحبت کردند و طی رای گیری کلیات آیین نامه با رای اجماعی همه اعضای شورای عالی به تصویب رسید.

این عضو شورای شهر تهران افزود: در خصوص جزئیات نیز مقرر شد که فرصتی داده شود تا دبیران کل احزاب و دیگر اعضای شورای عالی طی این فرصت مواد و تبصره‌ها را بررسی کرده و جزئیات آیین‌نامه در جلسه بعدی مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت. 

وی همچنین گفت: تکمیل ارکان شورای عالی نیز در دستور کار جلسه آینده قرار دارد. پیش از این رییس و نواب او انتخاب شدند که پس از تصویب این آیین نامه دو منشی و کارگروه‌ها نیز شکل خواهند گرفت که به این ترتیب به صورت رسمی و در جهت انجام ماموریت های محوله شورای عالی شروع به کار کند. 

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا فرد جدیدی به شورای عالی افزوده شده است گفت: عضوی به شورا اضافه نشده اما خانم مولاوردی که عضو شورا بودند اما در جلسات قبل حضور نداشتند در جلسه روز گذشته حاضر بودند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر