کد خبر: 55509
A

فلاحت پیشه: هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس سه شنبه به چابهار می رود/ دولت باید بودجه مرزها را افزایش دهد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیاتی از این کمیسیون سه شنبه این هفته به چابهار می روند.

فلاحت پیشه: هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس سه شنبه به چابهار می رود/ دولت باید بودجه مرزها را افزایش دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ حشمت اله فلاحت پیشه روز شنبه در حاشیه دومین روسای مجالس 6 کشور افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری آخرین وضعیت حادثه تروریستی چابهار سفر می کنند، البته ما قصد داشتیم زودتر از این به چابهار سفر کنیم ولی به دلیل وجود کنفرانس و همچنین بازدید از آب سنگین اراک در روز یکشنبه این بازدید به سه شنبه موکول شد.
وی اضافه کرد: کلیت موضوع برای ما بسیار مهم است و دولت باید در بودجه خود درباره مرزها تجدید نظر کند و بودجه مرزها را افزایش دهد.
به گزارش ایرنا ، یک دستگاه خودروی وانت حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز پنجشنبه قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید. 
در اثر این حمله تروریستی دو نفر شهید و 43 نفر زخمی شدند.10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر