کد خبر: 55530
A
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور :

دهیاران برتر به سمت بخشدار ارتقا می یابند/ تربیت نیروهای جوان برای پست های مدیریتی در وزارت کشور/ ٢ هزار و ۵۰۰ دهیار زن وجود دارد

سخنگوی وزارت کشور گفت: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه های مدیریتی و ارتقاء دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد و دهیاران برتر ارتقاء پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.

دهیاران برتر به سمت بخشدار ارتقا می یابند/ تربیت نیروهای جوان برای پست های مدیریتی در وزارت کشور/ ٢ هزار و ۵۰۰ دهیار زن وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه کشور دارند اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل ۲۶ درصد جمعیت کل کشور است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار دهیار در کشور در حال خدمت به مردم در روستاها هستند که از این تعداد نیز ٢ هزار و ۵۰۰ دهیار زن مشغول فعالیت مى باشند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اهتمام جدی وزیر کشور بر جوانگرایی در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه های مدیریتی و ارتقاء دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از کسب امتیازات کافی بر اساس شاخص های پیش بینی شده و دستورالعملى که به این منظور به تایید وزیر کشور خواهد رسید این دهیاران ارتقاء پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.

سامانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف وزیر کشور تربیت نیروهای انسانی حرفه ای در وزارت کشور بوده است که این اقدام موجب کادرسازی مناسب در بدنه وزارت کشور شده و انگیزه جوانان را در کار و خدمت بیشتر به مردم به خصوص در روستاها بیشتر می کند.

وی یادآور شد: وزارت کشور مصمم است با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده مسیر توسعه و پیشرفت کشور به خصوص در پست‌های مدیریتی پایه و بنیادین را شتاب دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر