کد خبر: 55563
A

مهدی چمران: برخی با صحبت از جنگ، تحریم و قحطی می‌خواهند ملت را بترسانند/ منابعی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) گفت: تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ایران اسلامی با تمامی اصرار و پافشاری هایشان باز هم محکوم به شکست است.

مهدی چمران: برخی با صحبت از جنگ، تحریم و قحطی می‌خواهند ملت را بترسانند/ منابعی داریم که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی چمران شامگاه شنبه در آئین روز دانشجو در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با بیان اینکه آمریکا به دنبال مذاکره با ما است، افزود: برجامی که پس از صرف زمان زیاد خوب یا بد تصویب شد در نهایت خودشان آن را نقض کردند و این نشانه دشمنی دیرینه استکبار است. ترامپ کشته مذاکره است و اگر ایران را پای میز مذاکره بیاورد آن را پیروزی برای خود می داند، اما رهبری فرمودند که حتی اگر مذاکره کنیم با این آقا مذاکره نخواهیم کرد.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ترامپ با وقاحت تمام ملت ایران را تروریست می خواند، ادامه داد: هم اکنون ما منابعی در اختیار داریم که آمریکا فکرش را هم نمی توانست بکند و به طور یقین تمامی این تهدیدهای آمریکا به شکست می انجامد. تمامی تلاش آمریکا بر این است که ایران را به زیر سلطه بکشاند، اما در این شرایط مسوولان و قوای نظام می توانند با همدلی توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی با تحلیل اقدامات سلطه جویانه استکبار اظهار داشت: عربستان در یمن نسل کشی می کند، می گویند تقصیر ایران است چرا که یمنی ها مبارزه با استکبار را از انقلاب ایران آموخته اند، البته درست می گویند چرا که انقلاب ایران به عنوان الگویی برای تمامی دنیا تبدیل شده است. آرزوی رژیم اسرائیل روزی سیطره بر نیل تا فرات بود، اما امروز مقاومت به پشت مرزهای آن در منطقه جولان رسیده و این رژیم جعلی نگران و دستپاچه است که مبادا مرزهایش آسیب ببیند و این نیز به برکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: الگو گیری حزب الله و انقلابیون یمن از انقلاب ایران و ایستادگی آنها در برابر نظام سلطه که از ثمرات انقلاب اسلامی است، باعث خشم آمریکا و متحدانش شده است. با وجود این اقتدار در سطح بین المللی، در درون کشور عده ای به آمریکا چراغ سبز نشان می دهند تا آمریکا بتواند نقشه های شوم خود را اجرا کند.

چمران با اشاره به برخی اعتراضات ماه های گذشته در برخی نقاط کشور خاطرنشان کرد: اعتراض حق مردم است، اما دشمنان می خواهند که از آن سوء استفاده کنند و ملت ایران زود متوجه اهداف دشمن شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) افزود: برخی سعی می کنند با بیان کردن مسایلی از جمله جنگ، تحریم و قحطی ملت را بترسانند، این در حالی است که ما در دوران جنگ شرایط از این بدتر را گذرانده ایم و این بار نیز با اتحاد و همدلی بین مردم، سه قوه و پشت سر رهبری از این تحریم ها سربلند بیرون خواهیم آمد. اختلاف سلیقه هایی ممکن است وجود داشته باشد اما در برابر دشمنان باید این اختلاف سلیقه ها از بین برود و متحد عمل کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر