کد خبر: 55724
A

میرلوحی: عده ای نان و فرصت پیشرفت‌شان را در عدم همکاری با دنیا می‌دانند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تصویب لایحه FATF به معنای وابستگی به خارج از کشور و قدرت‌ها نیست؛ ما برای زندگی در فضای بین‌الملل و ایجاد سلامت کار و جلوگیری از پولشویی در کشور نیازمند این لایحه هستیم.

میرلوحی:  عده ای نان و فرصت پیشرفت‌شان را در عدم همکاری با دنیا می‌دانند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود میرلوحی اظهار کرد: همه موضوعات در دنیا مخالفان و موافقان خود را دارد. وجود اختلاف اشکالی ندارد؛ اما مهم است تا تصمیمات گرفته شده در مورد آن موضوع از راه تدبیر و عقل اخذ شود. این شرایط برای موضوع FATF هم صدق می کند. امیدواریم مسیری که این لایحه در مجلس و شورای نگهبان طی می‌کند، مسیر عقلانیت و حمایت از منافع ملی باشد.

این فعال سیاسی افزود: تصویب این لایحه به معنای وابستگی به خارج از کشور و قدرت‌ها نیست؛ ما برای زندگی در فضای بین‌الملل و ایجاد سلامت کار و جلوگیری از پولشویی در کشور نیازمند این لایحه هستیم. متاسفانه عده‌ای این لایحه را خلاف منفعت ملی می‌دانند و یا شاید نان و فرصت پیشرفت‌شان را در عدم همکاری با دنیا می‌دانند. این جریان در ۱۵ سال اخیر به دنبال گفت‌و گو با دنیا نیست و حتی با تفاهم داخلی هم مخالف هستند.

میرلوحی ادامه داد: همان کسانی که با برجام مخالف بودند امروز با FATF  هم مخالفت می کنند، اما افکار عمومی امروز بیش از همیشه تعامل با دنیا را پذیرفته است. اگر بخواهیم شیطنت‌های قدرت‌هایی مثل آمریکا، اسرائیل و عربستان جوان را خنثی کنیم باید با دنیا تعامل داشته باشیم. ایران هراسی پروژه‌ای است که کشورهای یاد شده به دنبال آن هستند و دوری از توافقنامه‌های بین‌المللی باعث می‌شود تا آنان به راحتی بتوانند پروژه مذکور را به انجام برسانند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر